Název: Práce s loutkou s tříletými dětmi v ZŠ a MŠ Stod
Další názvy: Working with a puppet with three-year-old children at ZŠ and MŠ Stod
Autoři: Gruberová, Kristýna
Vedoucí práce/školitel: Gažáková Eva, MgA. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31668
Klíčová slova: mateřská škola;loutka;předškolní věk;hra;práce s loutkou;pedagogický proces;tříleté děti
Klíčová slova v dalším jazyce: kindergarten;puppet;preschool age;game;work with a puppet;pedagogical process;three-year-old children
Abstrakt: Tato bakalářská práce v teoretické části seznamuje s loutkou, od její historie, přes dělení na typy až po vlastnosti a funkce loutky. Dále nabízí stručný přehled o vývoji dítěte a jeho hře s předmětem, hračkou a loutkou a navazuje na využívání loutky v současné mateřské škole podle platného a závazného dokumentu RVP PV. Druhá část bakalářské práce, praktická část, popisuje akční výzkum a seznamuje s jeho průběhem, výsledky a vyhodnocením. Akční výzkum přibližuje plánování pedagogické práce s loutkou zohledňující věk dětí a odpovídající funkce loutky v MŠ, realizace naplánovaných a improvizovaných činností a jejich reflexe. Součástí tohoto výzkumu bylo zlepšení vlastní pedagogické práce v oblasti práce s loutkou v pedagogickém procesu s tříletými dětmi v MŠ
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis introduces the puppet from its history, through the division into the characteristics and function of the puppet in the theoretical part. Then it offers a brief overview of the development of the child and his play with the subject, toy and puppet, and continues to the use of the puppet in the current nursery school according to the valid and binding document of the RVP PV. The second part of the bachelor thesis, practical part, describes the action research and familiarizes with its course, results and evaluation. The action research draws on the planning of pedagogical work with a puppet reflecting the age of children and the corresponding function of the puppet in the kindergarten, the realization of planned and improvised activities and their reflection. Part of this research was to improve the pedagogical work in the field of puppetry in the pedagogical process with three-year-old children in kindergarten.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gruberova VP.pdfPosudek vedoucího práce579,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gruberova OP.pdfPosudek oponenta práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gruberova O.pdfPrůběh obhajoby práce364,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31668

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.