Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKáňová Šárka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKotorová, Karolína
dc.date.accepted2018-9-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:13:22Z-
dc.date.available2017-6-12
dc.date.available2019-03-15T10:13:22Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-27
dc.identifier74100
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31669
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá diagnostikou jazykového vývoje u dětí předškolního věku v rámci běžné mateřské školy. Teoretická část byla zpracovaná na základě odborné literatury a zabývá se pojmem řeč, vývoj řeči, faktory ovlivňujícími její vývoj, dělením řeči na jazykové roviny, analýzou jednotlivých jazykových rovin a pedagogickou diagnostikou. Další část práce představuje metodologii zahrnující výzkumný problém, cíle výzkumu, metody sběru dat, charakteristiku místa výzkumu a výzkumného vzorku. Empirická část obsahuje vlastní výzkumné šetření, které bylo realizováno v konkrétní mateřské škole u vybraných dětí formou pozorování a vypracováním diagnostických testů, analýzu výsledků jednotlivých diagnostik a doporučení pro praxi.cs
dc.format47 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.subjectjazykový vývojcs
dc.subjectjazykové rovinycs
dc.subjectřečcs
dc.subjectvývoj řečics
dc.titleDiagnostika jazykového vývoje u dětí předškolního věku v rámci běžné mateřské školycs
dc.title.alternativeThe diagnosis of the language development of pre-school children in a nursery schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis final thesis deals with the diagnostics of language development of children of preschool age in the environment of an average nursery school in the Czech Republic. The thesis is divided into several parts. The theoretical part is based on the relevant scientific sources and it covers topics such as: language, language development, the factors which influence language development, dividing language into several linguistic categories and pedagogical diagnostics. Another part of the thesis is dedicated to methodology. There are the research problem, the goals of the research, methods of data collecting, and the characteristics of the place of the research and of the research sample. The empirical part contains the research, which was realized in a particular nursery school. A selected group of children was chosen, and this group was observed, and the children were given the specific diagnostic tests. The results were analyzed, and recommendations were made for them.en
dc.subject.translateddiagnosisen
dc.subject.translatedlanguage developmenten
dc.subject.translatedlinguistic levelsen
dc.subject.translatedspeechen
dc.subject.translatedspeech developmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Kotorova pdf.pdfPlný text práce1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotorova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotorova OP.pdfPosudek oponenta práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotorova O.pdfPrůběh obhajoby práce348,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31669

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.