Název: Konkurenční analýza prodejny Gorenje ve Strakonicích
Další názvy: Analysis of competition of Gorenje kitchen studio in Strakonice
Autoři: Petříková, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Králová, Lenka
Oponent: Eger, Ludvík
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/3177
Klíčová slova: konkurence;konkurenční analýza;marketing;marketingový výzkum;mystery shopping;reklama;SWOT analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: competition;copmetitive analysis;marketing;marketing research;mystery shopping;advertising;SWOT analysis
Abstrakt: Předložená práce je zaměřená na téma ,,Konkurenční analýza prodejny Gorenje ve Strakonicích". Cílem této práce bylo zjistit přednosti této prodejny a odhalit slabiny konkurenčních firem na trhu.
Abstrakt v dalším jazyce: This work is focused on the following topic ,,Analysis of competition of Gorenje kitchen studio in Strakonice". The aim of this study was to determine the advantages this kitchen studio and reveal the weaknesses of competing firms in the market.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Konkurencni analyza Gorenje.pdfPlný text práce4,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrikova v.PDFPosudek vedoucího práce214,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrikova o.pdfPosudek oponenta práce655,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrikova o.PDFPrůběh obhajoby práce104,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3177

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.