Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMatoušek Václav, Prof. Ing. CSc.
dc.contributor.authorSehnal, Jan
dc.contributor.refereeSlavík Pavel, Prof. Ing. CSc.
dc.date.accepted2018-6-19
dc.date.accessioned2019-03-15T10:14:26Z-
dc.date.available2017-9-1
dc.date.available2019-03-15T10:14:26Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-5-17
dc.identifier74795
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31802
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá technikami používanými pro realizaci šachových programů. Účelem první části, která je věnována analýze šachové hry, je identifikovat obecně platné principy, které je možné převést na programově realizovatelné prvky ohodnocovací funkce šachových pozic. Práce se dále zaměřuje na algoritmy používané k vyhledávání šachových tahů včetně technik používaných k dosažení vyšší hloubky vyhledávacího stromu. Implementační část popisuje tvorbu vlastního šachového programu a využívá postupy z analytické části práce.cs
dc.format84 s. (103 553 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74795-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectšachycs
dc.subjectšachový algoritmuscs
dc.subjectstatická ohodnocovací funkcecs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.titleImplementace algoritmů šachové hrycs
dc.title.alternativeChess Algorithms Implementationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the implementation of a chess program. The first part of the thesis is dedicated to chess game analysis. The main purpose of the first part is to identify general principles of the chess game which can be programatically transformed into components of a positional evaluation function. The analytical part also contains information about chess game search algorithms, including techniques which can be used to achieve greater search depth. The practical part of this thesis describes the implementation of a~chess engine by using techniques from the analytical part.en
dc.subject.translatedchessen
dc.subject.translatedchess algorithmen
dc.subject.translatedstatic evaluation functionen
dc.subject.translatedartificial intelligenceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DiplomovaPraceSehnal.pdfPlný text práce911,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A16N0060Phodnoceni-ved.PDFPosudek vedoucího práce432,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A16N0060Pposudek-op.PDFPosudek oponenta práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A16N0060Pobhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce318,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31802

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.