Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKohout Josef, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHorák, Daniel
dc.contributor.refereeJežek Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-18
dc.date.accessioned2019-03-15T10:14:29Z-
dc.date.available2017-9-1
dc.date.available2019-03-15T10:14:29Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-5-17
dc.identifier74820
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31815
dc.description.abstractPředložená práce se zabývá popisem nízkého sebevědomí, popisem jeho negativního vlivu na člověka a definicí vážných her a jejich využití. Zaměřuje se na srovnání vzorku vybraných existujících vážných her a aplikací zaměřených na podporu duševního zdraví. Práce také uvádí seznam společných prvků zkoumaného vzorku vážných her. Součástí je i návrh jednoduše rozšiřitelné multiplatformní vážné hry pro mobilní zařízení. Tato diplomová práce se dále zabývá realizací tohoto návrhu a jejím popisem. V poslední části práce je vyhodnoceno dotazníkové šetření, na jehož základě je ověřena správnost aplikace a splnění některých cílů.cs
dc.format68 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnízké sebevědomícs
dc.subjectvážné hrycs
dc.subjectdětics
dc.subjectmladistvícs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.titleVývoj vážné hry pro mobilní zařízení směřující na zvýšení sebevědomícs
dc.title.alternativeA Serious Game for Mobile Device Aiming at Increasing Self-Esteemen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present work describes a low self-esteem, describing its negative effects on humans and the definition of serious games and their use. It focuses on the comparison of a sample of the existing serious games and applications aimed at promoting mental health. The work also provides a list of common elements of the sample of examined serious games. It also includes a proposal to simply extensible multiplatform serious games for mobile devices. This diploma thesis deals with the implementation of this proposal and its description. In the last part of the thesis a questionnaire survey is evaluated, on the basis of which the correctness of the application and the fulfillment of some goals is verified.en
dc.subject.translatedlow self-esteemen
dc.subject.translatedserious gamesen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedadolescentsen
dc.subject.translatedmobile applicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dhorak_Diplomova prace.pdfPlný text práce2,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17N0068Pposudek-op.PDFPosudek oponenta práce440,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17N0068Phodnoceni-ved.PDFPosudek vedoucího práce1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17N0068Pobhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce223,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31815

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.