Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kohout Josef, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Horák, Daniel | |
dc.contributor.referee | Ježek Petr, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2018-6-18 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:14:29Z | - |
dc.date.available | 2017-9-1 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:14:29Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-5-17 | |
dc.identifier | 74820 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31815 | |
dc.description.abstract | Předložená práce se zabývá popisem nízkého sebevědomí, popisem jeho negativního vlivu na člověka a definicí vážných her a jejich využití. Zaměřuje se na srovnání vzorku vybraných existujících vážných her a aplikací zaměřených na podporu duševního zdraví. Práce také uvádí seznam společných prvků zkoumaného vzorku vážných her. Součástí je i návrh jednoduše rozšiřitelné multiplatformní vážné hry pro mobilní zařízení. Tato diplomová práce se dále zabývá realizací tohoto návrhu a jejím popisem. V poslední části práce je vyhodnoceno dotazníkové šetření, na jehož základě je ověřena správnost aplikace a splnění některých cílů. | cs |
dc.format | 68 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | nízké sebevědomí | cs |
dc.subject | vážné hry | cs |
dc.subject | děti | cs |
dc.subject | mladiství | cs |
dc.subject | mobilní aplikace | cs |
dc.title | Vývoj vážné hry pro mobilní zařízení směřující na zvýšení sebevědomí | cs |
dc.title.alternative | A Serious Game for Mobile Device Aiming at Increasing Self-Esteem | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The present work describes a low self-esteem, describing its negative effects on humans and the definition of serious games and their use. It focuses on the comparison of a sample of the existing serious games and applications aimed at promoting mental health. The work also provides a list of common elements of the sample of examined serious games. It also includes a proposal to simply extensible multiplatform serious games for mobile devices. This diploma thesis deals with the implementation of this proposal and its description. In the last part of the thesis a questionnaire survey is evaluated, on the basis of which the correctness of the application and the fulfillment of some goals is verified. | en |
dc.subject.translated | low self-esteem | en |
dc.subject.translated | serious games | en |
dc.subject.translated | children | en |
dc.subject.translated | adolescents | en |
dc.subject.translated | mobile application | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
dhorak_Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 2,66 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A17N0068Pposudek-op.PDF | Posudek oponenta práce | 440,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A17N0068Phodnoceni-ved.PDF | Posudek vedoucího práce | 1,11 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A17N0068Pobhajoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 223,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31815
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.