Název: Péče o dítě s poruchou vědomí na jednotce intenzivní a resuscitační péče
Další názvy: Caring for a child with impaired consciousness in intensive care and resuscitation
Autoři: Pecková, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Holoubková Jana, Mgr. DiS., MBA
Oponent: Bejvančická Petra, PhDr.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32099
Klíčová slova: dítě;porucha vědomí;komunikace;bazální stimulace;edukace
Klíčová slova v dalším jazyce: child;disorder of consciousness;communication;basal simulation;education
Abstrakt: Bakalářská práce je psána na téma "Péče o dítě s poruchou vědomí na jednotce intenzivní a resuscitační péče". Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá ošetřovatelskou péčí a praktickou část. Praktická část je zpracována jako kazuistika patnáctiletého chlapce s traumatickým edémem mozku po dopravní nehodě. Výsledkem bakalářské práce je vytvoření edukačního letáku o bazální stimulaci.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of the Bachelor's Thesis is "Care for a Child with a Disorder of Consciousness in the Intensive and Resuscitation Care Unit". The paper is divided into two parts. The theoretical part is concerned with nursing care and the practical part is a case interpretation of a fifteen year old boy with a traumatic brain oedema from a car accident. The outcome of the thesis is the creation of an educational pamphlet about basal simulation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tereza Peckova - bakalarska prace.pdfPlný text práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PECKOVA VP.pdfPosudek vedoucího práce2,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PECKOVA OP.pdfPosudek oponenta práce1,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PECKOVA prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce459,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32099

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.