Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPosseltová Lucie
dc.contributor.authorŠmatová, Michaela
dc.contributor.refereeKroupová Lenka, Mgr.
dc.date.accepted2018-6-22
dc.date.accessioned2019-03-15T10:16:37Z-
dc.date.available2017-1-31
dc.date.available2019-03-15T10:16:37Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-3-28
dc.identifier76499
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32120
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na zjištění vědomostí studentů gymnázií v oblasti rizikových faktorů, projevů, prevence a léčby cévní mozkové příhody. Teoretická část je rozdělena do 5 kapitol. V teoretické části se zaměřuji na centrální nervový systém a cévní zásobení mozku. Druhá a třetí kapitola se týká cévní mozkové příhody a následné rekonvalescence. Projednávám zde také o školním vzdělávacím programu gymnázií. Praktická část je realizovaná pomocí kvantitativních dotazníku rozdaných na čtyřech plzeňských gymnázií. Získaná data jsou v této části vyhodnocena a popsána. Z výzkumu jasně vyplývá, že studenti mají nedostatečné informace o cévní mozkové příhodě ve všech ohledech.cs
dc.format68 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcévní mozková příhodacs
dc.subjectvědomostics
dc.subjectrizikové faktorycs
dc.subjectléčbacs
dc.subjectpříznakycs
dc.subjectprevencecs
dc.titleVědomosti studentů gymnázií o cévní mozkové příhoděcs
dc.title.alternativeKnowledges of high school students about strokeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studiícs
dc.thesis.degree-programOšetřovatelstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is looking into the knowledge of grammar school students about risk factors, manifestation, prevention and therapy of the stroke. The theoretical part is divided into 5 chapters. In the beginning, I briefly described the central nervous system and vascular supplementation of the brain. The second and third chapter is focused on strokes and following recovery. I am also discussing the educational system of grammar schools there. The practical part is built up on quantitative questionnaires which were handed out to four grammar schools in Pilsen. Acquired data are evaluated and described. Research shows that grammar students have insufficient knowledge about stroke in all aspects. .en
dc.subject.translatedstrokeen
dc.subject.translatedknowledgeen
dc.subject.translatedrisk factorsen
dc.subject.translatedtherapyen
dc.subject.translatedmanifestationen
dc.subject.translatedpreventionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SMATOVA VP.pdfPosudek vedoucího práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SMATOVA OP.pdfPosudek oponenta práce1,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SMATOVA.pdfPrůběh obhajoby práce464,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32120

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.