Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorGrätschová, Monika
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:14Z-
dc.date.available2016-12-9
dc.date.available2019-03-15T10:18:14Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-4
dc.identifier73031
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32323
dc.description.abstractDiplomová práce se týká práce školního speciálního pedagoga na vybraných základních školách Plzeňského kraje a jeho fungování ve prospěch žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části je popsáno vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a podpůrná opatření pro tyto žák. Další kapitoly se věnují školnímu poradenskému systému a především roli školního speciálního pedagoga. Praktická část se věnuje tomu, jak vnímají roli sami školní speciální pedagogové a s kým vším, a jak v rámci své profese spolupracují.cs
dc.format83 s., II s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolní speciální pedagogcs
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycs
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.subjectškolská poradenská zařízenícs
dc.subjectškolní poradenská pracovištěcs
dc.subjectprevencecs
dc.subjectintervencecs
dc.subjectdiagnostika.cs
dc.titleRole školního speciálního pedagoga na vybraných ZŠ v Plzeňském krajics
dc.title.alternativeThe role of school special pedagogue at selected primary and upper primary schools in the Pilsen regionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the work of special school pedagogues at selected primary schools in the Pilsen Region and their functioning in favour of pupils with special educational needs.The theoretical part describes the education of pupils with special educational needs and support measures for these pupils. Other chapters deal with the school counseling system and, above all, with the role of the special school pedagogue. The practical part is dedicated to the role of the school special pedagogues themselves and with whom, and how they cooperate within their profession.en
dc.subject.translatedschool special educatoren
dc.subject.translatedspecial educational needsen
dc.subject.translatedsupport measuresen
dc.subject.translatedschool counseling facilitiesen
dc.subject.translatedschool counseling centersen
dc.subject.translatedpreventionen
dc.subject.translatedinterventionen
dc.subject.translateddiagnostics.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Role skolniho specialniho pedagoga na vybranych ZS.pdfPlný text práce2,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nocarova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nocarova OP.pdfPosudek oponenta práce952,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nocarova O.pdfPrůběh obhajoby práce360,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32323

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.