Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPluháčková Markéta, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorTrhlíková, Dominika
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:55Z-
dc.date.available2017-5-31
dc.date.available2019-03-15T10:18:55Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-26
dc.identifier74436
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32395
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na porovnávání klasických (reproduktivních) vyučovacích metod a aktivizační (produkčních) vyučovacích metod při vyučování fyzické geografie na druhém stupni základní školy. Klasické vyučovací metody kladou důraz na metody slovní a naopak aktivizační vyučovací metody jsou zaměřeny na používání názorně-demonstračních metody, jejíž součástí byly mnou připravené pokusy, sloužící k získání lepších znalostí a dovedností. Pomocí metody rozhovoru, byly získány informace týkající se problematického tématu,celkový oběh vzduchu v atmosféře, které bylo použito během vyučovacích hodin. Pomocí metody experimentu byly porovnány obě zrealizované vyučovací hodiny. Pro porovnání sloužily mnou připravené pretesty a posttesty, jejichž výsledky jsou zpracovány v tabulkách a grafech.cs
dc.format61 s. (79 205 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectfyzická geografiecs
dc.titlePorovnání výukových metod při vyučování fyzické geografie na druhém stupni ZŠcs
dc.title.alternativeComparison of teaching methods in the education of physical geography at the elementary schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on comparison of classical (reproductive) teaching methods and activation (production) teaching methods in physical geography education on the second level of elementary schools. Classical teaching methods emphasize verbal methods on the contrary activation teaching methods focus on the use of illustrative-demonstration methods, part of which were my prepared experiments, which serve to gain better knowledge and skills. By using the interview method, information was obtained on the problematic topic, total air circulation in the atmosphere, that was used during lessons. Using the experimental method, both realized lessons were compared. I prepared preliminary tests and posttests for comparison, their results were processed in the tables and charts that are part of the bachelor thesis.en
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedphysical geographyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Dominika_Trhlikova_2018.pdfPlný text práce2,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trhlikova V.pdfPosudek vedoucího práce691,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trhlikova P.pdfPrůběh obhajoby práce150,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trhlikova O.pdfPosudek oponenta práce759,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32395

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.