Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPoláková, Klára
dc.contributor.refereeKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-9-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:25:02Z-
dc.date.available2017-9-15
dc.date.available2019-03-15T10:25:02Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-7-2
dc.identifier76191
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33092
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou diagnostiky sociálních dovedností u dětí v předškolním věku. Teoretická část se věnuje především definici pojmů jako je sociální kompetence, sociální učení, socializace jedince, sociální prostředí. Zahrnuje způsoby diagnostiky, které v mateřských školách najdeme a především způsob, jak sociální dovednosti u dětí rozvíjet. Praktická část se snaží ověřit funkčnost nově vytvořené diagnostické metody a odpovědět na otázku, zda je možné sociální kompetence diagnostikovat objektivním způsobem.cs
dc.format39 s. (63 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76191-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectsociální kompetencecs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.subjectdiagnostika v předškolním vzdělávánícs
dc.subjectdiagnostika sociálních dovednostícs
dc.subjectsociální učenícs
dc.subjectsocializacecs
dc.titleDiagnostika sociálních kompetencí v předškolním vzdělávánícs
dc.title.alternativeDiagnostics of social competencies in a preschool educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of social skills diagnostics in preschool age. The theoretical part is primarily about definition of terms such as social competence, social learning, socialization of the individual, social environment. It includes ways of diagnostics in nursery school and especially how to improve social skills with children. The practical part tries to verify the functionality of the newly created diagnostic method and answers to the question whether social competence can be diagnosed in an objective way.en
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedsocial competenciesen
dc.subject.translateddiagnosticsen
dc.subject.translateddiagnosis in preschool educationen
dc.subject.translateddiagnosis of social competenciesen
dc.subject.translatedsocial learningen
dc.subject.translatedsocializationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska_prace_KlaraPolakova.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polakova-vedouci.pdfPosudek vedoucího práce670,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polakova-oponent.pdfPosudek oponenta práce788,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polakova-prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce200,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33092

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.