Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorHavlová, Barbora
dc.contributor.refereeŠimanová Iveta, Ing.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:25:22Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:25:22Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier75486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33139
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového plánování. Cílem práce je analyzovat situaci ve společnosti Artifex Instant s.r.o., její vývoj v posledních letech i postavení značky PROM-IN, zpracovat marketingový plán včetně akčního plánu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretických kapitolách je podrobněji rozpracována problematika marketingového plánu, marketingového výzkumu a vybraných marketingových analýz. V praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe na případu konkrétního podniku. Praktická část obsahuje také výzkum, jehož výsledky jsou jedním z klíčových zdrojů informací při zpracování marketingového plánu. Výsledkem práce je marketingový plán pro následující období, včetně návrhu akčního plánu.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectdoplňky stravycs
dc.titleMarketingový plán vybraného podnikucs
dc.title.alternativeMarketing plan of the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis deals with problems of marketing planning. The aim of the bachelor thesis is to analyze situation in the company Artifex Instant s.r.o., its development in recent years, the position of the brand PROM-IN and to elaborate a marketing plan including an action plan. This bachelor thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical chapters deal in detail with marketing plan issues, marketing research and selected marketing analyses. In the practical part, the theoretical knowledge is applied to practice in the specific company. The practical part also includes research whose results are a one of the key source of information for creating the marketing plan. The result of this Bachelor thesis is the marketing plan for next period, including a draft action plan.en
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedsituational analysisen
dc.subject.translatedanalysis of competitionen
dc.subject.translatedfood supplementsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-marketingovy plan vybraneho podniku.pdfPlný text práce615,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Havlova_OP.pdfPosudek oponenta práce607,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Havlova_VP.pdfPosudek vedoucího práce404,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Havlova.pdfPrůběh obhajoby práce62,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33139

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.