Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorMatoušková, Michaela
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:39Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:39Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33428
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na hodnocení vybraných kariérních stránek, jakožto důležitého nástroje získávání zaměstnanců. Teoretická část se zabývá marketingem na internetu se zaměřením na marketingovou komunikaci, značkou zaměstnavatele, recruitmentem na internetu a úvodem do marketingového výzkumu. Dále práce zahrnuje popis zvolených metodologických přístupů, tedy využití oční kamery, standardizovaného dotazníku SUPR-Q a hloubkového rozhovoru. Teoretické poznatky jsou založeny na české a zahraniční literatuře. Praktická část práce obsahuje návrh výzkumu a jeho design. Celková realizace výzkumu je pak zpracována ve formě výzkumné zprávy, která popisuje základní cíle, průběh a výsledky daného výzkumu. V závěru práce jsou shrnuty veškeré výsledky práce a jsou navržena doporučení, jež mohou zvýšit efektivitu kariérních stránek.cs
dc.format78 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrecruitment na internetucs
dc.subjecteye trackingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleEvaluace vybraných firemních stránek se zaměřením na recruitment s využitím eye trackingucs
dc.title.alternativeEvaluation of selected company websites with a focus on recruitment, using eye trackingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on the evaluation of selected career web sites as an important tool for employee recruitment. The theoretical part deals with marketing on the Internet, focusing on marketing communication, employer brand, recruitment on the Internet and introduction to marketing research. Further, the thesis includes a description of the selected methodological approaches, ie the use of the camera, the Standardized User Experience Percentile Rank Questionnaire (SUPR-Q) and the in-depth interview. Theoretical knowledge is based on Czech and foreign literature. Practical part of the thesis contains research proposal and its design. The overall realization of the research is elaborated in the form of a research report describing the basic objectives, course and results of the research. At the end of the paper, all the results of the thesis are summarized and suggestions that can improve the efficiency of the career web sites are suggested.en
dc.subject.translatedonline recruitmenten
dc.subject.translatedeye trackingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Matouskova_Michaela.pdfPlný text práce5,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matouskova_v.pdfPosudek vedoucího práce601,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matouskova_o.pdfPosudek oponenta práce673,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matouskova_p.pdfPrůběh obhajoby práce199,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33428

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.