Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorŠponerová, Barbora
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:42Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:42Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-20
dc.identifier74615
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33440
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na tvorbu komunikačního plánu u vybrané společnosti, která se zabývá úklidovou činností. Proto jsou v první části práce uvedeny definice služeb, jejich klasifikace, hodnocení a kvalita, cenové strategie a vývoj služeb. Následně je uvedeno komunikační plánování, pod které spadá situační analýza, etapy komunikačního plánu a komunikační mix. Velká pozornost je věnována empirické části, která zahrnuje představení vybrané společnosti a hlavně tvorbu komunikačního plánu právě pro tuto společnost. Nejdříve byla provedena situační analýza, následně definovány cíle komunikačního plánu, harmonogram i rozpočet. Tato práce je plně využitelná v praxi pro danou společnost, která může tyto doporučení i návrhy aplikovat a zakomponovat do svých marketingových aktivit.cs
dc.format96 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomunikační pláncs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectmédiacs
dc.titleKomunikační plán vybrané společnostics
dc.title.alternativeCommunication plan of chosen companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedSubmitted thesis is focused on creation of a communication plan of a chosen company,which is occupied with cleaning services. As first, there are defined services in general, then their classification, evaluation, quality, pricing strategy and evolution. Afterwards there is presented the communication plan which contains a site analysis, phases of the communication plan and communication mix. A significant attention is given to the empirical part which describes the chosen company and mainly the creation of the communication plan. In the very beginning, the site analysis was carried out and after that the goals, the schedule and the budget of the communication plan were set. This thesis can be fully put in place for the chosen company that can apply it to its marketing activities.en
dc.subject.translatedcommunication planen
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedsituation analysisen
dc.subject.translatedmediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sponerova.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sponerova_v.pdfPosudek vedoucího práce612,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sponerova_o.pdfPosudek oponenta práce766,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sponerova_p.pdfPrůběh obhajoby práce167,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33440

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.