Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorVildová, Kateřina
dc.contributor.refereeFajfrová Karolína, Ing.
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:42Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:42Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-19
dc.identifier74617
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33442
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce ,,Uplatnění marketingu v maloobchodě" je analyzování marketingových nástrojů na prodejně hypermarketu Globus Chotíkov, která je součástí obchodního řetězce Globus ČR, k.s. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu a marketingu v maloobchodě. V praktické části je představena společnost Globus ČR k.s. a dále jednotlivé marketingové nástroje, které jsou společností využívány ke zlepšení nákupní atmosféry pro zákazníky. Na základě teoretických a empirických poznatků jsou navržena doporučení, která by mohla být přínosem pro tuto společnost.cs
dc.format81 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmarketing maloobchoducs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjecthypermarket globuscs
dc.titleUplatnění marketingu v maloobchoděcs
dc.title.alternativeApplication of Marketing in Retailen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of the diploma thesis "Application of Marketing in Retail" is the analysis of marketing tools at the hypermarket store Globus Chotíkov, which is a part of the Globus ČR k.s. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing and marketing in retail. The practical part introduces Globus ČR k.s. and individual marketing tools that are used to improve the purchasing atmosphere for customers. Based on theoretical and empirical findings are suggested recommendations that could be beneficial to this company.en
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedretail marketingen
dc.subject.translatedmarketing toolsen
dc.subject.translatedglobus hypermarketen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Katerina Vildova (K16N0126P).pdfPlný text práce2,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vildova_v.pdfPosudek vedoucího práce526,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vildova_o.pdfPosudek oponenta práce679,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vildova_p.pdfPrůběh obhajoby práce184,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33442

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.