Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorRůžičková, Michaela
dc.contributor.refereeZelenka Lenka, Ing.
dc.date.accepted2018-6-5
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:03Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2019-03-15T10:28:03Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier71770
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33501
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je srovnat nástroje zvolené oblasti marketingových strategií - marketingových komunikačních strategií, u vybraných internetových obchodů a na základně zjištěných poznatků formulovat doporučení pro další praxi. Teoretická východiska práce uvádějí do problematiky elektronického obchodování B2C a marketingových komunikačních strategií. V praktické části jsou nejprve představeny vybrané internetové obchody (Answear.cz, Different.cz, Zoot.cz), následuje popis a analýza jednotlivých prvků jejich komunikačního mixu na internetu. Závěrečná část práce je zaměřena na porovnání a zhodnocení používaných nástrojů komunikačního mixu, výsledkem provedeného srovnání a hodnocení je návrh vhodných doporučení pro další praxi vybraných internetových obchodů.cs
dc.format54 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.titleMarketingové strategie internetových obchodů v oblasti módycs
dc.title.alternativeMarketing strategies of B2C e-commerce in the fashion industryen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe object of this bachelor thesis is to compare tools in selected field of marketing strategies marketing communication strategies of chosen e-shops and give practical suggestions on basis of discovered findings. The theoretical basis states the grounds for electronic B2C commerce and marketing communication strategies. In the practical part are firstly introduced chosen e-shops (Answear.cz, Different.cz, Zoot.cz) then follows a description and analyses of each element of their communication mix on the internet. The final part of the thesis is focused on comparison and evaluation of used communication mix tools. The outcome of the comparison and evaluation is proposal of appropriate suggestions for further practice of selected e-shops.en
dc.subject.translatedmarketing strategyen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedelectronic commerceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Michaela Ruzickova.pdfPlný text práce1,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
RuzickovaM_v.pdfPosudek vedoucího práce522,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
RuzickovaM_o.pdfPosudek oponenta práce791,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ruzickova_M_p.pdfPrůběh obhajoby práce208,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33501

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.