Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorNěmečková, Veronika
dc.contributor.refereeCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:09Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:09Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74733
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33524
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na analýzu využívání sociálních médií vybranými subjekty. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, kterými jsou teoretická a praktická část. V části teoretické autorka nejdříve popisuje prvky marketingové komunikace na internetu a vytváří mezi nimi logické vazby. Následně jsou vymezeny základní pojmy v oblasti sociálních médií, je určen jejich význam, možnosti využití a hrozby pro obchod. Praktická část zkoumá efektivitu využívání sociálních médií vybranými obchodními řetězci prodávajícími potraviny a jiné spotřební zboží na území České republiky. Dle vlastní metodiky autorka nejdříve hodnotí, jakým způsobem tyto společnosti využívají Facebook, Twitter, Instagram, YouTube a LinkedIn k marketingové komunikaci se zákazníky. Výsledky analýzy jsou následně srovnávány s výsledky provedeného dotazníkového šetření, které zjišťuje, jak na tuto formu komunikace pohlížejí samotní zákazníci. Na základě této komparace je předloženo několik návrhů a doporučení pro marketingovou komunikaci obchodních řetězců na sociálních médiích.cs
dc.format93 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectweb 2.0cs
dc.subjectuser generated contentcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectinternetcs
dc.titleSociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchodcs
dc.title.alternativeSocial media - new way of communication with customers and their importance, opportunities and threats to businessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented thesis is focused on the analysis of social media used by the selected subjects. The thesis is divided into two main parts, which are the theoretical and the practical part. In the theoretical part the author firstly describes elements of the Internet marketing communication and creates logical links among them. Secondly, the basic terms in the field of social media are defined. The practical part examines the effectivity of social media used by the selected retail stores selling groceries and other consumer goods in the Czech Republic. According to own methodology the author firstly evaluates how these companies use Facebook, Twitter, Instagram, YouTube and LinkedIn for marketing communication with customers. The results of the analysis are then compared with the results of the conducted questionnaire survey, which finds out how the customers themselves look at this form of communication. Based on this comparison, several overtures and recommendations are submitted for marketing communication of retail stores on social media.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedweb 2.0en
dc.subject.translateduser generated contenten
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedinterneten
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Nemeckova.pdfPlný text práce2,33 MBAdobe PDFView/Open
Nemeckova_v.pdfPosudek vedoucího práce547,63 kBAdobe PDFView/Open
Nemeckova_o.pdfPosudek oponenta práce512,21 kBAdobe PDFView/Open
Nemeckova_p.pdfPrůběh obhajoby práce200,33 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/33524

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.