Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHofman, Jiří
dc.contributor.authorLisá, Eva
dc.contributor.refereeŠimek, Bohuslav
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:54:55Z
dc.date.available2011-08-31cs
dc.date.available2013-06-19T06:54:55Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier46153
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3546
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku založení podniku. V práci je zhodnocen podnikatelský záměr. Práce popisuje založení podniku ve formě živnosti a problémy, které jsou s jejím založením spojené. V rámci práce je detailně přiblížen marketingový plán, který je založen na marketingovém mixu. Část práce je věnována vícekriteriálnímu hodnocení variant, které je využito při volbě místa podnikání. Dále je představen personální a finanční plán lyžařské školy. V závěru je na základě analýzy interního a externího prostředí podnikatelského záměru zhodnocena možnost realizace malého podniku.cs
dc.format104 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzaložení podnikucs
dc.subjectživnostcs
dc.subjectstrategické analýzycs
dc.subjectvícekriteriální hodnocení variantcs
dc.titleProblematika vzniku malého podniku - realizace konkrétního podnikatelského záměrucs
dc.title.alternativeProblems of Small Sized Enterprises foundation - realization of a Specific Entrepreneurial Intentionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra financí a účetnictvícs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Diploma Thesis is focused on the issue of business establishing. The Diploma Thesis provides a business plan review. The Diploma Thesis describes business set up in the form of trade and problems related to the foundation. The Thesis is approached in detail marketing plan that is based on the marketing mix. Part is devoted into multi objective decision making which is used for choosing the place of business. The Thesis also includes the personnel and financial plan for the trade. The conclusion is based on the internal and external situation analysis evaluated by the possibility of realization of a small sized enterprise.en
dc.subject.translatedsetting up a businessen
dc.subject.translatedtradeen
dc.subject.translatedstrategic analysisen
dc.subject.translatedmulti-objective decision makingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_26_4_2012_Finale.pdfPlný text práce4,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lisa pv.pdfPosudek vedoucího práce627,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lisa po.pdfPosudek oponenta práce636,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lisa.PDFPrůběh obhajoby práce132,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3546

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.