Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorDivišová, Michaela
dc.contributor.refereeHejduková, Pavlína
dc.date.accepted2012-06-05
dc.date.accessioned2013-06-19T06:54:36Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:54:36Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier46879
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3554
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na aktuální problematiku využití sociálních sítí pro komerční účely. V úvodu práce je vypracován stručný teoretický základ zabezpečování lidských zdrojů v organizaci. Práce dále popisuje nejnavštěvovanější sociální sítě, jednotlivé možnosti komunikace na sociálních sítí z pohledu firem a možnosti využití sociálních sítí pro nábor zaměstnanců. Praktická část je zcela inovativní. Zaměřuje se na novou roli agentur práce způsobenou novelou zákona o zaměstnanosti. Kapitola je založena na analýze agentur práce se sídlem v Plzni a jejich vzájemném porovnání. Nejlepší z nich jsou kontaktovány a dále analyzovány skrze polostrukturovaný dotazník. Práce je zakončena závěry z vlastního výzkumu, úvahou nad možnými novými trendy v oblasti sociálních sítí a návrhem řešení náboru zaměstnanců agenturami práce pomocí sociální sítě.cs
dc.format104 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnáborcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectagentura prácecs
dc.subjectFacebookcs
dc.titleVyužití sociálních sítí pro nábor zaměstnancůcs
dc.title.alternativeUsing social networks for recruitmenten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra financí a účetnictvícs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis submitted work is focused on topical issues of using social networks for commercial purposes. The beginning of this work builds up a concise theoretical basis for ensuring human resources in the organization. The work describes the most popular social networks, individual communication options on social networks from the perspective of companies and possibilities of using social networks for recruitment. The practical section is totally innovative. It focuses on the new role of employment agencies that caused the amendment to Employment Act. The chapter is based on analysis of employment agencies based in Pilsen, and their mutual comparison. The best of them are contacted and further analyzed through a semi-structured questionnaire. This piece of work ends with the conclusions of this research and reflects on possible new trends in social networks and a proposed solution for recruitment of employment agencies through a social network.en
dc.subject.translatedrecruitmenten
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedemployment agencyen
dc.subject.translatedFacebooken
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Divisova.pdfPlný text práce4,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Divisova pv.pdfPosudek vedoucího práce729,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Divisova po.pdfPosudek oponenta práce607,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Divisova.PDFPrůběh obhajoby práce104,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3554

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.