Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorShcherbakov, Alexandr
dc.contributor.authorAlexandr, Vladimir
dc.contributor.editorSkala, Václav
dc.date.accessioned2019-10-22T10:23:18Z-
dc.date.available2019-10-22T10:23:18Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationWSCG 2019: full papers proceedings: 27. International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision, p. 83-90.en
dc.identifier.isbn978-80-86943-37-4 (CD/-ROM)
dc.identifier.issn2464–4617 (print)
dc.identifier.issn2464-4625 (CD/DVD)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/35612
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/odt
dc.language.isoenen
dc.publisherVáclav Skala - UNION Agencycs
dc.rights© Václav Skala - UNION Agencycs
dc.subjectradiozita velké scénycs
dc.subjectdynamická geometriecs
dc.titleDynamic Radiosityen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedIn this paper we propose a novel radiosity implementation which we called dynamic radiosity. By storing and updating local form-factor matrix of the patches closest to the observer we have solved 2 main problems of radiosity algorithm: (1) quadratic complexity of the algorithm and thus difficulty of applying it to a large-scale scenes, and (2) the possibility of changing geometry on the fly (dynamic geometry).en
dc.subject.translatedradiosity for large scenesen
dc.subject.translateddynamic geometryen
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24132/CSRN.2019.2901.1.10
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG 2019: Full Papers Proceedings

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Shcherbakov.pdfPlný text11,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/35612

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.