Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkálová, Petra
dc.contributor.authorMatějíčková, Michaela
dc.contributor.refereeVallišová, Lucie
dc.date.accepted2012-01-16
dc.date.accessioned2013-06-19T06:55:11Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:55:11Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-08
dc.identifier46978
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3575
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu motivace pracovníků. V první části jsou rozebrány techniky a metody výzkumu používané v praktické části. Druhá část práce vysvětluje některé důležité pojmy související s tématem motivace, vybrané motivační teorie a stimulační prostředky. Třetí část seznamuje čtenáře s Call centrem společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o., s její personální politikou a stimulačními prostředky, které jsou ve společnosti využívány. Analýza současné motivace pracovníku, jejích silných a slabých stránek, byla provedena na základě teoretických poznatků, prostudování podnikové dokumentace a na základě dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou návrhy a opatření, které by vhodně doplnily současný motivační systém a zároveň přispěly k odstranění slabých stránek společnosti.cs
dc.format96 s. (127 265 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectstimulacecs
dc.subjectstimulační prostředkycs
dc.titleMotivace pracovníků ve zvoleném podnikucs
dc.title.alternativeMotivation of Employees in Selected Companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra financí a účetnictvícs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the analysis of the motivation of employees. The first part discusses techniques and research methods which are used in the practical part. The second part explains the important concepts related to the topic of motivation, selected motivation theories and stimulation tools. The third part introduces to the reader the Call center of the ČEZ Customer Services Ltd., with its personnel policy and stimulation tools, which are used in the Company. The analysis of the current motivation of employees with its positives and negatives was realized after studying theoretical knowledge, business documents and questionnaires. The results of the work are suggestions and measures that would properly complete the current motivation system, and also would contribute to the elimination of weaknesses.en
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedstimulationen
dc.subject.translatedstimulation toolsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Matejickova.pdfPlný text práce2,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci DP Matejickova.PDFPosudek vedoucího práce489,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent DP Matejickova.PDFPosudek oponenta práce423,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba DP Matejickova.PDFPrůběh obhajoby práce155,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3575

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.