Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorNovotná, Jiřina
dc.contributor.editorSlowík, Josef
dc.date.accessioned2019-11-13T08:54:34Z
dc.date.available2019-11-13T08:54:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPerspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 8-17.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0905-1
dc.identifier.urihttps://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/35916
dc.description.abstractPříspěvek prezentuje výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu „IPs APIV A“ Národním ústavem pro vzdělávání . Výzkumné šetření bylo zaměřeno na mapování úskalí spojených vpraxi škol se zaváděním inkluzivního (resp. společného) vzdělávání. Identifikována jsou zde především problematická témata spojená s různými variantami podob inkluzivního společného vzdělávání v českých školách.cs
dc.description.sponsorshipOPVV Cesty k inkluzi (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166)cs
dc.format10 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectspolečné vzdělávánícs
dc.subjectsmíšený výzkumcs
dc.titleS čím se učitelé potýkají při výuce ve společném vzdělávánícs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedjoint learningen
dc.subject.translatedmixed methods researchen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019
Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Novotná.pdfPlný text594,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/35916

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.