Název: S čím se učitelé potýkají při výuce ve společném vzdělávání
Autoři: Novotná, Jiřina
Citace zdrojového dokumentu: Perspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 8-17.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: https://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf
http://hdl.handle.net/11025/35916
ISBN: 978-80-261-0905-1
Klíčová slova: inkluze;společné vzdělávání;smíšený výzkum
Klíčová slova v dalším jazyce: inclusion;joint learning;mixed methods research
Abstrakt: Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu „IPs APIV A“ Národním ústavem pro vzdělávání . Výzkumné šetření bylo zaměřeno na mapování úskalí spojených vpraxi škol se zaváděním inkluzivního (resp. společného) vzdělávání. Identifikována jsou zde především problematická témata spojená s různými variantami podob inkluzivního společného vzdělávání v českých školách.
Práva: © Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019
Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Novotná.pdfPlný text594,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/35916

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.