Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Anastasia, Griva | |
dc.contributor.author | Thanopoulos, Charalampos | |
dc.contributor.author | Armakolas, Stefanos | |
dc.contributor.editor | Krotký, Jan | |
dc.contributor.editor | Simbartl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2020-01-02T07:15:16Z | |
dc.date.available | 2020-01-02T07:15:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 5-14. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://olympiadatechniky.cz/itev/ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/36136 | |
dc.description.abstract | Intenzivní rozvoj a zavádění nových informačních a komunikačních technologií (ICT) ve všech oblastech moderního života vyžaduje jejich zavedení do vzdělávání. Integrace nových ICT a identifikace jejich pedagogického využití v environmentální výchově závisí na cílech a cílech. učitelů v terciárním vzdělávání. Tato studie si klade za cíl prozkoumat novou roli, kterou vytvořili učitelé Univerzity v Patrasu ve využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) ve vzdělávacím zákoně. Na základě kvantitativní studie se tento výzkum snaží identifikovat svou novou roli prostřednictvím využití nových technologií. Zdá se, že lepší komunikace mezi všemi aktéry v oblasti vzdělávání, jakož i nové vzdělávací postupy a nové role, které by mohly přispět k tomu, aby se učitelé cítili efektivnější a pozitivnější při využívání IKT v každodenní vzdělávací praxi. | cs |
dc.format | 10 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/PDF | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | ICT | cs |
dc.subject | vzdělávací výuka | cs |
dc.subject | terciární vzdělávání | cs |
dc.title | Pedagogické využití ICT na vysoké škole technické v terciárním vzdělávání | cs |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | ICT | en |
dc.subject.translated | educational teaching | en |
dc.subject.translated | tertiary education | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2019) Číslo 1 (2019) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Anastasia.pdf | Plný text | 594,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36136
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.