Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorAnastasia, Griva
dc.contributor.authorThanopoulos, Charalampos
dc.contributor.authorArmakolas, Stefanos
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2020-01-02T07:15:16Z
dc.date.available2020-01-02T07:15:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 5-14.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/itev/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36136
dc.description.abstractIntenzivní rozvoj a zavádění nových informačních a komunikačních technologií (ICT) ve všech oblastech moderního života vyžaduje jejich zavedení do vzdělávání. Integrace nových ICT a identifikace jejich pedagogického využití v environmentální výchově závisí na cílech a cílech. učitelů v terciárním vzdělávání. Tato studie si klade za cíl prozkoumat novou roli, kterou vytvořili učitelé Univerzity v Patrasu ve využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) ve vzdělávacím zákoně. Na základě kvantitativní studie se tento výzkum snaží identifikovat svou novou roli prostřednictvím využití nových technologií. Zdá se, že lepší komunikace mezi všemi aktéry v oblasti vzdělávání, jakož i nové vzdělávací postupy a nové role, které by mohly přispět k tomu, aby se učitelé cítili efektivnější a pozitivnější při využívání IKT v každodenní vzdělávací praxi.cs
dc.format10 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/PDF
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectICTcs
dc.subjectvzdělávací výukacs
dc.subjectterciární vzdělávánícs
dc.titlePedagogické využití ICT na vysoké škole technické v terciárním vzdělávánícs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedICTen
dc.subject.translatededucational teachingen
dc.subject.translatedtertiary educationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2019)
Číslo 1 (2019)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Anastasia.pdfPlný text594,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36136

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.