Název: | Židovská tematika ve výuce - Golem |
Další názvy: | Jewish themes at school - Golem |
Autoři: | Pokorová, Markéta |
Citace zdrojového dokumentu: | POKOROVÁ, M. Židovská tematika ve výuce - Golem. In Quaere 2018 : recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů. Hradec Králové: Magnanimitas, 2018. s. 667-676. ISBN 978-80-87952-26-9. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Magnanimitas |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/36205 |
ISBN: | 978-80-87952-26-9 |
Klíčová slova: | Židé;Golem;školství |
Klíčová slova v dalším jazyce: | Jews;Golem;education |
Abstrakt: | Práce volně navazuje na předešlý text zabývající se novými náměty do výuky literatury, tentokrát je však specificky zaměřena na postavu Golema. Skrze pečlivé studium vybraného fenoménu bylo zjištěno, že jde o ideální průřezové téma, jehož odkaz se nachází ve světe robotů a klonů, v moderních seriálech, komiksech, v manze či v počítačových hrách, díky čemuž lze studenty skrze to, co je jim blízké, poučit o židovské legendě efektivně, a přitom zábavně. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The work is loosely linked to the previous text dealing with new topics in literature teaching, but this time it is specifically focused on the theme of Golem. Through a careful study of the chosen phenomenon, it has been found that this is an ideal cross-sectional theme linked to robots and clones, modern series, comics, manga and computer games which makes it possible for students, through what is close to them, to teach them the Jewish legend effectively as well as with fun. |
Práva: | Plný text není přístupný. © Magnanimitas |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference papers (KČJ) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Zvolánková, Židovská tematika ve výuce - Golem.pdf | 7,52 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36205
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.