Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Krotký, Jan | |
dc.contributor.author | Kučerová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T11:00:20Z | - |
dc.date.available | 2020-01-13T11:00:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | KROTKÝ, J., KUČEROVÁ, H. Analýza hodnocení souboru podobných výrobků vybranou skupinou evaluátorů. Technika a vzdelávanie, 2019, roč. 2019, č. 1, s. 37-40. ISSN 1338-9742. | en |
dc.identifier.issn | 1338-9742 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/36209 | |
dc.description.abstract | Článek představuje výsledky výzkumu zabývajícího se evaluací produktu žáka z hlediska projevů funkční kreativity. Konkrétně zachycuje shodu a gradaci v hodnocení čtyř podobných výrobků. Skupina evaluátorů je sestavena z pedagogických pracovníků. Hodnocení proběhlo pomocí ověřovaného evaluačního protokolu produktu, který vychází z dotazníku SPAF. Šetřením na omezené skupině byla prokázána určitá shoda v jejich hodnocení a zároveň citlivost protokolu v podobě zachycené gradace. | cs |
dc.format | 4 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Univerzita Mateja Bela | sk |
dc.relation.ispartofseries | Technika a vzdelávanie | sk |
dc.rights | Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům. | cs |
dc.rights | © Univerzita Mateja Bela | en |
dc.subject | funkční tvořivost | cs |
dc.subject | technické vzdělávání | cs |
dc.subject | inovace výuky | cs |
dc.title | Analýza hodnocení souboru podobných výrobků vybranou skupinou evaluátorů | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Evaluation of Similar Products by the Evaluators Group | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | restrictedAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Results of the research focused on evaluating the pupil's product are in the article presented based on the marks of functional creativity. In particluar, the matches and gradation are noticed in the evaluation of four similar products. The evaluators group is comprised of teaching staff. The evaluation was carried out using a verifying evaluation protocol of the product, which was based on a SPAF questionnaire. As the research was conducted on a limited group, it proved certain matches in its evaluation as well as the protocol sensibility in the form of noticed gradation. | en |
dc.subject.translated | functional creativity | en |
dc.subject.translated | technical education | en |
dc.subject.translated | innovative teaching | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43927820 | |
dc.project.ID | SGS-2018-027/Inovace výuky techniky a technické výchovy na základních školách | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
01_Casopis_1_2019_komplet.pdf | 8,71 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36209
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.