Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKrotký, Jan
dc.contributor.authorKučerová, Hana
dc.date.accessioned2020-01-13T11:00:20Z-
dc.date.available2020-01-13T11:00:20Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKROTKÝ, J., KUČEROVÁ, H. Analýza hodnocení souboru podobných výrobků vybranou skupinou evaluátorů. Technika a vzdelávanie, 2019, roč. 2019, č. 1, s. 37-40. ISSN 1338-9742.en
dc.identifier.issn1338-9742
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36209
dc.description.abstractČlánek představuje výsledky výzkumu zabývajícího se evaluací produktu žáka z hlediska projevů funkční kreativity. Konkrétně zachycuje shodu a gradaci v hodnocení čtyř podobných výrobků. Skupina evaluátorů je sestavena z pedagogických pracovníků. Hodnocení proběhlo pomocí ověřovaného evaluačního protokolu produktu, který vychází z dotazníku SPAF. Šetřením na omezené skupině byla prokázána určitá shoda v jejich hodnocení a zároveň citlivost protokolu v podobě zachycené gradace.cs
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherUniverzita Mateja Belask
dc.relation.ispartofseriesTechnika a vzdelávaniesk
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.cs
dc.rights© Univerzita Mateja Belaen
dc.subjectfunkční tvořivostcs
dc.subjecttechnické vzdělávánícs
dc.subjectinovace výukycs
dc.titleAnalýza hodnocení souboru podobných výrobků vybranou skupinou evaluátorůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Evaluation of Similar Products by the Evaluators Groupen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedResults of the research focused on evaluating the pupil's product are in the article presented based on the marks of functional creativity. In particluar, the matches and gradation are noticed in the evaluation of four similar products. The evaluators group is comprised of teaching staff. The evaluation was carried out using a verifying evaluation protocol of the product, which was based on a SPAF questionnaire. As the research was conducted on a limited group, it proved certain matches in its evaluation as well as the protocol sensibility in the form of noticed gradation.en
dc.subject.translatedfunctional creativityen
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.subject.translatedinnovative teachingen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43927820
dc.project.IDSGS-2018-027/Inovace výuky techniky a technické výchovy na základních školáchcs
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
01_Casopis_1_2019_komplet.pdf8,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36209

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD