Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová, Vladimíra
dc.contributor.authorŠevčíková, Ivana
dc.contributor.refereeJiřincová, Božena
dc.date.accepted2012-06-06
dc.date.accessioned2013-06-19T06:35:41Z
dc.date.available2011-05-20cs
dc.date.available2013-06-19T06:35:41Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-04
dc.identifier46767
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3643
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o tématu "Reklama a její socializační vliv na středoškolskou mládež v plzeňském kraji". Hlavním cílem bylo zjistit, jak respondenti reagují na reklamy a zda může reklamní spot ovlivnit sociální vztahy, myšlení a chování adolscenta. Odpovědi byly následně vyhodnocovány a porovnávány z nejrůznějších hledisek a zobrazeny v tabulkách a grafech.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvlivcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectadolescentcs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectsociální vztahcs
dc.subjectmyšlenícs
dc.subjectchovánícs
dc.subjectosobnostcs
dc.subjectvýrobekcs
dc.titleSocializační vliv reklamy na středoškolskou mládež v plzeňském krajics
dc.title.alternativeSocializing influence of Advertisement on Secondary school youth in the Region of Pilsenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy bachelor dealing with the topic of an advertisement and their socializing influence on secondary school youth in the region of Pilsen. The main aim was to find out how the respondents react on advertisements and whether an advertising spot can influence social relationships, thinking and behaviour of adolescents. Answers were analysed and compared from various points of view and were presented in charts and graphs.en
dc.subject.translatedinfluenceen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedadolescenten
dc.subject.translatedsecondary schoolen
dc.subject.translatedsocial relation shipen
dc.subject.translatedthinkingen
dc.subject.translatedbehaviouren
dc.subject.translatedpesonalityen
dc.subject.translatedproducten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Iva Sevcikova-2012.pdfPlný text práce2,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sevcikova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce492,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sevcikova - oponent.pdfPosudek oponenta práce332,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sevcikova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce98,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3643

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.