Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorGrmelová, Nicole
dc.contributor.authorZahradníková, Radka
dc.date.accessioned2020-03-02T11:00:23Z-
dc.date.available2020-03-02T11:00:23Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationGRMELOVÁ, N., ZAHRADNÍKOVÁ, R. Corporate Social Responsibility of Five Leading Food Retailers Operating in the Czech Republic. European Food and Feed Law Review, 2019, roč. 14, č. 2, s. 180-186. ISSN 1862-2720.en
dc.identifier.issn1862-2720
dc.identifier.uri2-s2.0-85076276689
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36546
dc.description.abstractNedávná televizní debata o životních podmínkách slepic na českých farmách, vysílaná veřejným celostátním televizním kanálem, oživila širší diskusi o konceptu společenské odpovědnosti podniků. Společenská odpovědnost podniků je koncept, kdy společnosti začleňují sociální a environmentální zájmy do svých obchodních transakcí a do interakce s akcionáři či vlastníky převážně na dobrovolném základě. Všechny přední společnosti prodávající potraviny v ČR neustále zvyšují své úsilí o zlepšení pracovních podmínek svých zaměstnanců, podporu charitativních akcí a přispívání k ochraně životního prostředí.cs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherElsevieren
dc.relation.ispartofseriesEuropean Food and Feed Law Reviewen
dc.rightsPlný text není přístupný.cs
dc.rights© Elsevieren
dc.subjectspolečenská odpovědnost, Česká republika, velkoobchodní řetězce s potravinamics
dc.titleCorporate Social Responsibility of Five Leading Food Retailers Operating in the Czech Republicen
dc.title.alternativeCorporate social responsibility 5 vůdčích velkoobchodních řetězců s potravinami v České republicecs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedA recent prime - time TV debate on the living conditions of laying hens in Czech farms broadcast by a public nationwide television channel revived a broader discussion of the concept of corporate social responsibility. Corporate social responsibility is a concept whereby companies integrate social and environmental concerns in their business operations and in their interaction with their stakeholders mostly on a voluntary basis. All leading companies selling foodstuffs in the Czech Republic continuously enhance their efforts to improve working conditions of their employees, to support charities and to contribute to the protection of the environment.en
dc.subject.translatedcorporate social responsibilityen
dc.subject.translatedfood retailers, Czech Republicen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43926019
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KPO)
OBD



Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36546

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD