Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorSlavík, Jan
dc.date.accessioned2020-03-02T11:00:26Z-
dc.date.available2020-03-02T11:00:26Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationSLAVÍK, J. Ještě jednou o stukturním přístupu k umění a k výtvarné výchově : odezva na diskusní příspěvek J. Vančáta O stukturním přístupu k umění a k výtvarné výchově. Výtvarná výchova, 2018, roč. 58, č. 3-4, s. 6-27. ISSN 1210-3691.en
dc.identifier.issn1210-3691
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36569
dc.description.abstractStať je zaměřena na koncepční otázky vzdělávacího oboru výtvarná výchova. Charakterizuje specifičnost vzdělávacího obsahu ve výtvarné výchově v tzv. strukturním pojetí. Na základě analýzy Goodmanovy teorie symbolizace a Croceho teorie exprese vysvětluje vztahy mezi výtvarnou tvorbou a poznáváním ve výtvarné výchově. Uvádí teoretický model kulturního pole, který slouží jako teoretické východisko pro hodnocení kvality výuky ve výtvarné výchově.cs
dc.format22 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs
dc.relation.ispartofseriesVýtvarná výchovacs
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům.cs
dc.rights© Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaen
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectstrukturní přístupcs
dc.subjectsymbolizacecs
dc.subjectexpresecs
dc.subjectkulturní polecs
dc.titleJeště jednou o stukturním přístupu k umění a k výtvarné výchově : odezva na diskusní příspěvek J. Vančáta O stukturním přístupu k umění a k výtvarné výchověcs
dc.title.alternativeOnce more about the structural approach to the arts and art educationen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article focuses on the conceptual issues of art education. Characterizes the specific educational content in art education in the so-called structural approach. Based on the analysis of Goodman theory of symbolization and Croceho theory of expression explains the relationship between an creation and cognition in art education. Presents theoretical model of the cultural field, which serves as the theoretical basis for assessing the quality of teaching and learning in art education.en
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedstructural approachen
dc.subject.translatedsymbolizationen
dc.subject.translatedexpressionen
dc.subject.translatedcultural fielden
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43927241
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KVK)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Image051119075613.pdf18,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36569

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD