Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGrygar Štěpán, Prof. Mgr.
dc.contributor.authorKrál, Martin
dc.contributor.refereeKopasz Viktor, Mgr.
dc.date.accepted2019-6-20
dc.date.accessioned2020-07-17T13:41:00Z-
dc.date.available2018-5-31
dc.date.available2020-07-17T13:41:00Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-30
dc.identifier77598
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37394
dc.description.abstractTato diplomova prace sestava z fotografii z realneho sveta a snimku vytvorenych v konzolovych hrach. Tyto snimky jsou upraveny a zacleneny mezi fotografie tak, aby byly mezi fotografiemi skryty. Spolecne s volbou formatu, uzitych materialu, razenim fotografii, snimku aj. je dosazeno imediace, tedy upozadeni media a divak se tak soustredi vyhradne na obsah. Divak je vystaven dvema vlnam zmateni. Prvni vlna predstavuje vliv imediace a divak je klaman rozlisnymi stridajicimi se zdroji. Vlna druha ma dopad pouze na pozorne divaky, kteri imediaci odhali a zacnou paranoidne zpochybnovat i snimky ze skutecneho sveta, o nichz by je nenapadlo ani vahat.cs
dc.format30 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectimediacecs
dc.subjectfotkacs
dc.subjectknihacs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.titleTématická fotografická publikace Obrazová publikace, autorská kniha, kniha-objekt.cs
dc.title.alternativeTHEMATIC PHOTOGRAPHIC PUBLICATION Picture publication, author's book, book-object.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgA.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis consists of photos from the real world and screenshots created in console games. These screenshots are post-processed and integrated among photos to make them hidden. Along with the choice of format, used materials, sorting of photos and screenshots etc., immediacy is achieved. The media is insignificant and the viewer concentrates exclusively on the content. The viewer is exposed to two waves of confusion. The first wave represents the influence of the immediacy and the viewer is deceived by varying changing sources. The second wave only affects the attentive viewers who reveal the immediacy. This results in paranoia and the viewers become uncertain even about real-world photos that they would not even be hesitating about.en
dc.title.otherImediacecs
dc.subject.translatedimmediacyen
dc.subject.translatedphotographyen
dc.subject.translatedbooken
dc.subject.translatedvirtual realityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomka_final M. Kra_l.pdfPlný text práce62,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kral.pdfPosudek vedoucího práce523,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kral_0.pdfPosudek oponenta práce36,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kral_1.pdfPrůběh obhajoby práce316 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37394

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.