Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorPavlíčková, Marcela
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:43:06Z-
dc.date.available2017-12-8
dc.date.available2020-07-17T13:43:06Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-1
dc.identifier76457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37599
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá možností využití metod dramatické výchovy při adaptaci dítěte na vstup do první třídy v malotřídní škole.Obsahem diplomové práce je podrobný plán činností, jeho realizace a zhodnocení. Plán je připravený pro první školní týden v malotřídní škole Valeč. Diplomová práce může být inspirací pro učitele, kteří se rozhodnou začít školní rok netradičním způsobem a usnadnit tak dětem adaptaci při vstupu do první třídy.cs
dc.format101 s. (102 610 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectadaptacecs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectmalotřídní školacs
dc.subjectplán činnostícs
dc.subjectrealizacecs
dc.subjectzhodnocenícs
dc.titleVyužití metod dramatické výchovy při adaptaci žáků na vstup do 1. třídy v malotřídní školecs
dc.title.alternativeUse of methods of drama in pupils adaptation to entering the first class in a low grade schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy dissertation task topis is focused on dramatic education method usage for pupils adoption to their first grade at low-grade school.The dissertation includes a detailed action plan, its realization and evaluation. The plan is prepared for the first grade at low-grade school in Valeč. The dissertation could be an inspiration for teachers, who would like to begin untraditionally a school year and make the adaptation easier for children when they start their first grade.en
dc.subject.translatedadaptationen
dc.subject.translateddramatic educationen
dc.subject.translatedlow-grade schoolen
dc.subject.translatedaction planen
dc.subject.translatedrealizationen
dc.subject.translatedevaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP M. Pavlickova.pdfPlný text práce2,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pavlickova VP.docPosudek vedoucího práce22 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Pavlickova OP.pdfPosudek oponenta práce183,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pavlickova O.pdfPrůběh obhajoby práce355,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37599

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.