Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVáně Jan, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorStaník, Richard
dc.contributor.refereeKalvas František, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-10
dc.date.accessioned2020-07-17T13:43:32Z-
dc.date.available2018-5-11
dc.date.available2020-07-17T13:43:32Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-29
dc.identifier77804
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37639
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketizaci spirituality a její proces. Marketizace spiritaulity je fenomén, který díky procesu sekularizace čím dál tím více prostupuje společností. Tímto tématem mám na mysli proces, při kterém se na trh dostávají věci, které mají určitý charakter nadpřirozena, který si aktér za nějaký finanční obnos může pořídit. Práce bude koncipována jako kvalitativní výzkum. V rámci metodologie bude sběr dat prováděn skrze hloubkové rozhovory a data budou následně analyzována prostřednictvím metody kódování a kategorizace.cs
dc.format40 s. (59 665 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspiritualitacs
dc.subjectspirituální produkty a službycs
dc.subjectnáboženstvícs
dc.subjectmarketizacecs
dc.subjectpluralizacecs
dc.subjectindividualizacecs
dc.subjectposvátnocs
dc.titleMarketizace spiritualitycs
dc.title.alternativeMarketization of spiritualityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on marketization of spirituality and its process. Marketization of spirituality is phenomenon which is more and more burdening the society due to religious secularization. I mean that this issue is process causing things which have kind of supernatural character getting on the market. These things can be easily purchased by interested parties. I will be focusing on motives which leads individual person to use the spirituality as the product and also on resources from wich can be these products made of. The bachelor thesis will be formed as a qualitative research. The methodology is based on an indepth interview and analysis which will be used for coding and inclusion.en
dc.subject.translatedspiritualityen
dc.subject.translatedspiritual products and servicesen
dc.subject.translatedreligionen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpluralizationen
dc.subject.translatedindividualizationen
dc.subject.translatedsacreden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Stanik_Finalni.pdfPlný text práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Richard Stanik (vedouci).pdfPosudek vedoucího práce140,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stanik_oponent.pdfPosudek oponenta práce139,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stanik.PDFPrůběh obhajoby práce90,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37639

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.