Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVáně Jan, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVondrová, Vanesa
dc.contributor.refereeKalvas František, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-10
dc.date.accessioned2020-07-17T13:43:32Z-
dc.date.available2018-5-11
dc.date.available2020-07-17T13:43:32Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-29
dc.identifier77809
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37641
dc.description.abstractCílem předložené bakalářské práce bylo zjistit, jakých marketizačních strategií užívají významní představitelé vybrané náboženské organizace k zviditelnění se ve veřejném prostoru. Pro tyto účely je použit teoretický koncept nastolování agendy (agenda setting). Nastolování těchto témat do veřejného prostoru doprovází vznik marketizace náboženství, která je ústředním tématem práce. Pro získání dat byly použity dvě metody sběru; polostrukturované rozhovory a obsahová analýza. Lze konstatovat, že tržní strategie je realizována prostřednictvím sociálních sítí pouze v nejvyšších kruzích. V jiných pozicích není možné jednoznačně vyhodnotit, zda se jedná o marketingovou strategii či nikoliv.cs
dc.format53 s. (73 226 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketizacecs
dc.subjectnastolování agendycs
dc.subjectnáboženská organizacecs
dc.titleMarketizační strategie vybrané náboženské organizace ve veřejném prostorucs
dc.title.alternativeThe marketization strategy of the selected religious organization in the public spaceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the submitted bachelor thesis was to find out what marketization strategies are used by prominent representatives of the selected religious organization for the visibility in the public sphere. For this purpose, the theoretical concept of agenda setting was used. Two methods of data collection were used to obtain data; semi-structured interviews and content analysis. It can be stated that the marketization strategy is implemented through social networks only in the highest circles. In other positions, it is not possible to evaluate unambiguously whether it is a marketing strategy.en
dc.subject.translatedmarketizationen
dc.subject.translatedagenda settingen
dc.subject.translatedreligious organizationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace; Vanesa Vondrova.pdfPlný text práce785,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanesa Vondrova (vedouci).pdfPosudek vedoucího práce140,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vondrova_oponent.pdfPosudek oponenta práce135,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vondrova.PDFPrůběh obhajoby práce934,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37641

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.