Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorEliáš, Zdeněk
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2019-6-4
dc.date.accessioned2020-07-17T13:44:56Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:44:56Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier74579
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37792
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu Mezinárodního Filmového Festivalu Road Movie. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teorii jsou uvedeny odborné pojmy z oblasti marketingu a marketingového plánování. Praktická část práce představuje vybranou organizaci IRMF, z.s. a dále je provedena situační analýza s důrazem na využívání současných marketingových nástrojů. Na základě zjištěných skutečností je navržen marketingový plán pro pořádání druhého ročníku filmového festivalu.cs
dc.format105 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectfilmový festivalcs
dc.subjectirmfcs
dc.titleMarketingový plán vybrané organizacecs
dc.title.alternativeMarketing plan of selected organizationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the proposal of a marketing plan of the International Film Festival Road Movie. The thesis is divided into its theoretical and practical part. In the theory, there are given professional terms in the field of marketing and marketing planning. The practical part of the thesis presents the selected organization IRMF, r.g., and further there is carried out a situational analysis with an emphasis on the use of current marketing tools. Based on the findings, there is proposed a marketing plan for the second year of the film festival.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedfilm festivalen
dc.subject.translatedirmfen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_ELIAS_190422.pdfPlný text práce2,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Elias_Zdenek_o.pdfPosudek oponenta práce234,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Elias_Zdenek_v.pdfPosudek vedoucího práce230,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Elias_Zdenek_p.pdfPrůběh obhajoby práce71,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37792

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.