Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVáša Libor, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPoór, Vítek
dc.contributor.refereeVaněček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-07-17T13:49:27Z-
dc.date.available2018-10-10
dc.date.available2020-07-17T13:49:27Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-5-2
dc.identifier79532
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38288
dc.description.abstractPráce je dílčím celkem projektu, který se snaží docílit možnosti rehabilitace horní končetiny ve virtuální realitě. Výsledkem této práce je mechanismus analyzující fázi a kvalitu abdukce paže. V teoretické části jsou vybrány klíčové požadavky pro analýzu, zejména technologie snímání pohybu a algoritmus klasifikace dat v reálném čase. V praktické části je na základě výběru navrhnut a implementován analyzátor použitelný v prostředí enginu Unity.cs
dc.format49 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectklasifikacecs
dc.subjectunitycs
dc.subject.netcs
dc.subjectk-d stromcs
dc.subjectneuronová síťcs
dc.subjectabdukce ramenecs
dc.subjectrehabilitacecs
dc.titleAutomatická analýza pohybu ramene pro účely rehabilitace ve virtuální realitěcs
dc.title.alternativeAutomatic analysis of shoulder movement for the purposes of rehabilitation in virtual realityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work is a partial project that tries to achieve the possibility of rehabilitation of the upper limb in virtual reality. The result of this work is a mechanism analyzing the phase and quality of arm abduction. In the theoretical part, the key requirements for analysis are chosen, especially motion sensing technology and data classification algorithm in real time. The practical part is based on the choice of designed and implemented analyzer usable in Unity engine environment.en
dc.subject.translatedvirtual realityen
dc.subject.translatedclassificationen
dc.subject.translatedunityen
dc.subject.translated.neten
dc.subject.translatedk-d treeen
dc.subject.translatedneural networken
dc.subject.translatedshoulder abductionen
dc.subject.translatedrehabilitationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
AAPD_BakalarskaPrace.pdfPlný text práce690,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A16B0109P Hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce188,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A16B0109P Posudek.pdfPosudek oponenta práce147,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A16B0109P Obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce177,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38288

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.