Název: Marketingová komunikace vybraného podniku
Další názvy: Marketing communication of the selected enterprise
Autoři: Koukolíková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38391
Klíčová slova: marketingová komunikace;komunikační mix;nástroje komunikačního mixu
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;communication mix;instruments of communication mix
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve vybrané společnosti Nilan s. r. o. První část této práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace. Tyto poznatky jsou následně uplatněny v druhé části této práce, konkrétně v části praktické. Praktická část se zabývá vybranými nástroji marketingové komunikace, které společnost Nilan využívá při komunikaci se svými zákazníky. V této části práce je také popsáno uskutečnění marketingového výzkumu, který odhaluje podněty, jež přimějí zákazníky k nákupu či účinnost jednotlivých nástrojů marketingové komunikace společnosti Nilan. Na základě tohoto marketingového výzkumu jsou poté navržena opatření, která by mohla zlepšit marketingovou komunikaci podniku nebo případně snížit či eliminovat nedostatky, které výzkum odhalil.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented work is focused on analysis of marketing communication of selected enterprise Nilan s. r. o. The first part of this work is focused on theoretical knowledge concerning marketing communication. These findings are then applied in the second part of this work, specifically in the practical part. The practical part deals with selected tools of marketing communication, which Nilan uses for communication with its customers. In this part is also described the realization of the marketing research, which reveals the incentives that will encourage customers to purchase or make effective the marketing communication tools, which Nilan use. Then, based on this marketing research, measures are proposed that could improve the company's marketing communication, or possibly reduce or eliminate the gaps identified by the research.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Katerina Koukolikova.pdfPlný text práce1,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koukolikova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce222,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koukolikova_Katerina_o.pdfPosudek oponenta práce167,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koukolikova_K_p.pdfPrůběh obhajoby práce86,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38391

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.