Název: Analýza marketingových nástrojů vybrané společnosti se zaměřením na komunikaci
Další názvy: The analysis of marketing tools of the selected company with the focus on communication
Autoři: Pytlíková, Simona
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38400
Klíčová slova: marketingové nástroje;marketingová komunikace;integrovaná marketingová komunikace;komunikační mix;reklama;public relations
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing tools;marketing communication;integrated marketing communication;communication mix;advertisement;public relations
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na marketingové nástroje ve společnosti LASSELSBERGER, s.r.o., speciálně na komunikaci. Cílem práce je zanalyzovat a vyhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci vybrané firmy a na základě vyhodnocených poznatků navrhnout možná doporučení pro její zefektivnění. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretické část obsahuje základní pojmy spojené s marketingem a marketingovou komunikací. V praktické části je představena společnost a značka RAKO. Dále je provedena analýza využívaných nástrojů marketingové komunikace společnosti. Praktická část také obsahuje srovnání online komunikace s konkurenčními firmami a hodnocení od manažerky komunikace a autorky práce. Praktická část čerpá z osobních rozhovorů, interních materiálů firmy a vlastních poznatků autorky práce. Na závěr jsou prezentována doporučení a dva konkrétnější návrhy pro zlepšení marketingové komunikace. Návrhy mohou být pro společnost inspirací a mohou ukázat možný směr zlepšení této oblasti.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis is focused on marketing tools of the company LASSELSBERGER, especially on communication. The goal of this thesis is to analyse and evaluate current marketing communication of the selected company and present recommendations and proposal for possible streamlining this area. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains basic terms related to the marketing and marketing communication. In the practical part the company and RAKO brand are introduced. There is the analysis of communication tools of the company. The practical part also includes a comparison of the online communication with another companies and evaluation of communication tools from the manager of the company and from the author of this thesis. The practical part is based on interviews, internal materials and own findings. In conclusion there are presented general recommendations and two more detailed proposals for improvement of marketing communication. Mentioned proposals can be inspiration for the company.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Simona Pytli_kova_ K16B0166P.pdfPlný text práce8,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pytlikova_Simona_v.pdfPosudek vedoucího práce221,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pytlikova_Simona_o.pdfPosudek oponenta práce223,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pytlikova_S_p.pdfPrůběh obhajoby práce88,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38400

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.