Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠtekr, Jonáš
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:05Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:05Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-8-26
dc.identifier79347
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38404
dc.description.abstractPředložená práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu obchodního a marketingového zastoupení vybrané společnosti, která se zabývá prodejem radiátorů, větrání s rekuperací tepla a sálavých stropních panelů. V teoretické části práce jsou uvedeny definice komunikace, etapy tvorby komunikačního plánu a současné marketingové trendy. Empirická část zahrnuje představení vybrané společnosti, analýzu firmou používaných komunikačních nástrojů a tvorbu komunikačního plánu pro danou společnost, která je hlavní částí práce.cs
dc.format85 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomunikační pláncs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectnová médiacs
dc.subjectb2bcs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.titleNávrh komunikačního plánu vybrané společnostics
dc.title.alternativeProposal of company's communication planen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedSubmitted thesis is focused on creating communication plan of a marketing and sales representation of chosen company, which is focused on selling radiators, ventilation with heat recovery and ceiling radiant panels. Definition of communication, phases of creating communication plan and present marketing trends are involved in theoretical part of thesis. Empirical part of thesis involves describing chosen company, analysis of companies currently used communication tools and creation of communication plan, which is the main part of the thesis.en
dc.subject.translatedcommunication planen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatednew mediaen
dc.subject.translatedb2ben
dc.subject.translatedsmartphone applicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Jonas Stekr.pdfPlný text práce9,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jonas_Stekr_v.pdfPosudek vedoucího práce231,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stekr_Jonas_o.pdfPosudek oponenta práce230,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stekr_p.pdfPrůběh obhajoby práce75,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38404

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.