Název: Personální marketing
Další názvy: HR marketing
Autoři: Stuchlá, Daniela
Vedoucí práce/školitel: Mlnářík Pavel, Ing.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38984
Klíčová slova: hr marketing;personální marketing;marketing;personalistika;hr;kariérní stránky;eye-tracking
Klíčová slova v dalším jazyce: hr marketing;personal marketing;marketing;human resources;hr;career pages;eye-tracking
Abstrakt: Předložená bakalářská práce se zabývá tématem HR marketingu a jeho použití v konkrétní firmě. Hlavním cílem výzkumu je zhodnotit kariérní stránky firmy Škoda Transportation a.s. a vedlejším úkolem je sestavit personální marketingový mix na konkrétní nabízenou pozici v této společnosti. Práce je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly. V první kapitole se vysvětluje a definuje pojem HR marketing. Dále se zde vysvětluje rozdělení tohoto marketingu na externí a interní. Další částí první kapitoly je personální marketingový mix, kde jsou vysvětleny jeho součásti a také komunikační mix v personalistice. Poslední podkapitolou první části jsou trendy v HR marketingu, které jsou zde popsány a vysvětleny. Druhou kapitolou práce je představení společnosti Škoda Transportation a.s. a návrh výzkumu. Zde je uveden scénář na testování pomocí oční kamery a výzkumné otázky na navazující hloubkový rozhovor s respondenty. Třetí kapitolou je návrh personálního marketingového mixu na konkrétní pozici. Součástí je také sestavení komunikačního mixu. Čtvrtá hlavní část obsahuje výstupy vyhodnocení testování pomocí oční kamery a výstupy z následného hloubkového rozhovoru.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the topic of the HR marketing and its use in a particular company. The main objective of the research is to evaluate the career page of Škoda Transportation a.s. and the secondary task is to put together a personnel marketing mix at a particular job position in that company. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter explains and defines the term HR marketing. Next, the division of this marketing to external and internal is explained. The next part of this chapter is a personal marketing mix where its parts and communication mix in HR are explained. The last subchapter is trends in HR marketing, which are described and explained here. The second part of the thesis is the introduction of Škoda Transportation a.s. and research design. Here is a scenario for eye-tracking testing and research questions for a follow-up interview with respondents. The third chapter is a proposal of a personal marketing mix of a particular position. Part of this chapter is also a compilation of communication mix. The fourth chapter contains the results of the evaluation of the eye-tracking testing and the outputs of the follow-up interview.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Stuchla Daniela.pdfPlný text práce2,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stuchla_Daniela_v.pdfPosudek vedoucího práce235,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stuchla_Daniela_o.pdfPosudek oponenta práce225,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stuchla_D_p.pdfPrůběh obhajoby práce93,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38984

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.