Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorChocholoušková Zdeňka, RNDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorVoch, Josef
dc.date.accepted2019-6-11
dc.date.accessioned2020-08-24T11:43:02Z-
dc.date.available2017-6-9
dc.date.available2020-08-24T11:43:02Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-6-29
dc.identifier74449
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39226
dc.description.abstractÚvodní část práce se věnuje definici učebnic, jejich struktuře a funkcím. Zaměřuje se dále na zařazení tématu léčivých rostlin do výuky přírodopisu na druhém stupni základní školy, zařazení tématu do Rámcově vzdělávacího programu. Zabývá se také způsobem provádění pedagogického výzkumu. Práce se zabývá historií používání léčivých rostlin, jejich sběru, sušení, obsahu účinných látek a formě podání. Praktická část je zaměřena na analýzu učebnic za účelem zjištění rozsahu výuky tématu léčivých rostlin. Bylo vytipováno 24 druhů, u kterých byla vypracována charakteristika a následně vytvořen ten, který byl použit ke zjišťování znalostí žáků 6. - 8. ročníku základní školy. Cílem bylo zjištění rozsahu výskytu tématu léčivých rostlin v učebnicích přírodopisu a dále zjištění znalostí žáků základní školy o léčivých rostlinách.cs
dc.format97 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectléčivá rostlinacs
dc.subjectpedagogický výzkumcs
dc.subjectrámcově vzdělávací programcs
dc.subjectbiologiecs
dc.subjectzákladní školacs
dc.titleLéčivé rostliny ve výuce biologie na ZŠcs
dc.title.alternativeThe medical herbs in education of Biology at elementary schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim this bachelor thesis was the research of children´s knowledge about medical herbs. The monitored group were pupils in sixth, seventh and eight grade in elementary school. The first part of this thesis focuses on textbooks, their structures and functions and the definition of main topic. This thesis ale focuces on Framework educational program, sciences on second level of basic school and pedagogical research. Next chapters are at the issue of medical plants, their classification. collection and healing effect. The second part, which is practical, of this work consisted of analysis of textbooks and test, which was used in basic school to get information about children knowledge.en
dc.subject.translatedmedical herben
dc.subject.translatedpedagogical researchen
dc.subject.translatedframework educational programen
dc.subject.translatedbiologyen
dc.subject.translatedelementary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska prace_Josef Voch.pdfPlný text práce2,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voch_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce427,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voch_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce467,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voch_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce149,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39226

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.