Název: Vnímání privátních značek zákazníky maloobchodů
Další názvy: Shopper's perception of private labels
Autoři: Samcová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Oponent: Sadílek Tomáš, Ing. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39306
Klíčová slova: privátní značka;značka;obchodník;spotřebitel;obchodní řetězec
Klíčová slova v dalším jazyce: private label;brand;retailer;customer;retail store
Abstrakt: Cílem práce je představit nabídku vybraných privátních značek obchodních řetězců a analýza vnímání privátních značek spotřebiteli pomocí dotazníkového šetření. Sortiment privátních značek zahrnuje ty produkty, které obchodník prodává pod svou značkou. Obla je opatřen jménem a logem obchodníka, tudíž takto označený produkt u jiného obchodníka nelze nalézt. Pod privátní značkou se prodávají nejen potraviny a nápoje, ale také drogerie, jídlo pro domácí mazlíčky, domácí spotřebiče, oblečení a další. Privátní značky představují řadu výhod pro obchodníky, ale také pro spotřebitele. Dle ceny a kvality jsou privátní značky rozdělovány do tří kategorií - na značky ekonomické, standardní a prémiové. Česká republika není zdaleka rozvinutým trhem s privátními značkami, jejich prodeje dosahují na 21,2 %. Vlastní značky jsou zařazovány všemi obchodními řetězci v České republice.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the work introduce the offer of selected private labels of retail stores and analysis od perceptions the private labels by customers through a questionnaiers. Range of private labels includes products, which the trader sells under his brand. Packaging is provided with the trader's name and logo, theresfor this product can't be found in another store. Not only food and drinks are sold under the private label, but also shop selling toiletries, petfood, home appliances, clothes and other. Private labels represent a number of benefits for retailers, but also for customers. According to proce and quality are private labels divided into three categories - economic, standard and premium. Czech Republic is far from being a well-developed private label market, their sales reach at 21,2 %. Own brands are classified by all retail stores in the Czech Republic.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
K17N0060P_DP_Samcova_Vnimani_privatnich_znacek_maloobchodu.pdfPlný text práce3,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Samcova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce44,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Samcova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce195,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Samcova_Lucie_p.pdfPrůběh obhajoby práce108,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39306

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.