Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMerta Vladimír, Doc. akademický malíř
dc.contributor.authorŠindelářová, Eva
dc.contributor.refereeRuller Tomáš, Prof. akad. sochař
dc.date.accepted2019-6-17
dc.date.accessioned2020-08-24T11:44:07Z-
dc.date.available2018-5-31
dc.date.available2020-08-24T11:44:07Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-30
dc.identifier77594
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39341
dc.description.abstractMá diplomová práce Vláda falešné vznešenosti přemítá, nad možnostmi zobrazení lidské postavy v malbě s použitím současných trendů ve fotografii na sociálních sítích. Ironický surrealistický triptych namalovaný technikou barokní olejomalby, jež nemá diváka šokovat, ale spíše podněcovat k zamyšlení, jaká forma vyjádření na internetu vzniká. Zda tíhneme na sociálních sítích k určitému typu vizuální kultury Salonu Královské akademie výtvarných umění v Paříži z dob Ludvíka XIV., když předkládáme společnosti pouze takové obrazy, které sama společnost ve svém zobrazení chápe, jako estetický standard podřizující se částečně módě a vkusu dané doby. Vytváříme tak jakousi ideji současného jedince, která ale není zcela reálná?cs
dc.format25 s. (18 428 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbarokní technika malbycs
dc.subjectolejomalbacs
dc.subjecttriptychcs
dc.subjectironiecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectfotografiecs
dc.subjectiluzecs
dc.titleSÍLA IDENTITYcs
dc.title.alternativeTHE STRENGTH OF IDENTITYen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgA.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis: The Government of False Noble, reflects on the possibilities of displaying human figure in painting using current trends in photography on social networks. An ironic surrealistic triptych painted in baroque oil painting technique. The work is not to shock the viewer, but to encourage reflection. What form of expression on the Internet arises. Whether we tend to social networks to a certain type of visual culture of the Royal Academy of Fine Arts in Paris from the time of Louis XIV. When we introduce companies to images that society understands in its image, it is an aesthetic standard.en
dc.subject.translatedbaroque technique of paintingen
dc.subject.translatedoil paintingen
dc.subject.translatedtriptychen
dc.subject.translatedironyen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedphotographyen
dc.subject.translatedillusionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Eva_Sindelarova_DP.pdfPlný text práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sindelarova.pdfPosudek oponenta práce625,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sindelarova_0.pdfPosudek vedoucího práce694,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sindelarova_1.pdfPrůběh obhajoby práce316,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39341

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.