Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorCapová, Petra
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2020-11-09T08:09:50Z
dc.date.available2020-11-09T08:09:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2020: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 26.10. 2020 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020, s. 22.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0966-1
dc.identifier.urihttp://files.olympiadatechniky.cz/ot2020-abstracts.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39949
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zpracováním informací na téma: „Inkluzivní vzdělání v matematice na 1. stupni“. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část věnuje pozornost inkluzivnímu vzdělávání a oblastem, které s ním úzce souvisí, a možnostem inkluzivního vzdělávání v matematice. Praktická část se zaměřuje na tvorbu činností a úloh pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, na jejich realizaci a reflexi. Úlohy jsou sestaveny pro 2., 3., a 4. ročník ZŠ.cs
dc.format1 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectmatematikacs
dc.titleInclusive education of mathematics in primary schoolsen
dc.title.alternativeInkluzivní vzdělání v matematice na 1. stupnics
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with processing of the information about „Inclusive Education of Mathematics in Primary Schools“. This study is divided into two parts – theoretical part and practical part. Theoretical part deals with the inclusive education, spheres which are slightly related with it, and possibilities of inclusive education in mathematics. Practical part deals with creating of activities and assignments for children with special educative needs, their realization and reflection. The assignments have been created for second, third and fourth grade of the primary schools.en
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2020
Olympiáda techniky Plzeň 2020

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ot2020-abstracts-23.pdfPlný text705,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39949

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.