Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Capová, Petra | |
dc.contributor.editor | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Simbartl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2020-11-09T08:09:50Z | |
dc.date.available | 2020-11-09T08:09:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2020: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 26.10. 2020 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020, s. 22. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0966-1 | |
dc.identifier.uri | http://files.olympiadatechniky.cz/ot2020-abstracts.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39949 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá zpracováním informací na téma: „Inkluzivní vzdělání v matematice na 1. stupni“. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část věnuje pozornost inkluzivnímu vzdělávání a oblastem, které s ním úzce souvisí, a možnostem inkluzivního vzdělávání v matematice. Praktická část se zaměřuje na tvorbu činností a úloh pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, na jejich realizaci a reflexi. Úlohy jsou sestaveny pro 2., 3., a 4. ročník ZŠ. | cs |
dc.format | 1 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | integrace | cs |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.title | Inclusive education of mathematics in primary schools | en |
dc.title.alternative | Inkluzivní vzdělání v matematice na 1. stupni | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with processing of the information about „Inclusive Education of Mathematics in Primary Schools“. This study is divided into two parts – theoretical part and practical part. Theoretical part deals with the inclusive education, spheres which are slightly related with it, and possibilities of inclusive education in mathematics. Practical part deals with creating of activities and assignments for children with special educative needs, their realization and reflection. The assignments have been created for second, third and fourth grade of the primary schools. | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.subject.translated | mathematics | en |
dc.subject.translated | integration | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2020 Olympiáda techniky Plzeň 2020 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ot2020-abstracts-23.pdf | Plný text | 705,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39949
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.