Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠtenglová, Tereza
dc.contributor.refereeMašek Jan, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-9-10
dc.date.accessioned2020-11-10T00:28:48Z-
dc.date.available2018-12-7
dc.date.available2020-11-10T00:28:48Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-31
dc.identifier80321
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39983
dc.description.abstract1. Seznámit se s problematikou hodnocení ve výuce, a to z hlediska pedagogiky i psychologie, především pak s problematikou hodnocení v soudobé výtvarné výchově. 2. Vymezit termíny jako hodnocení, kritéria hodnocení, pozitivní a negativní motivace, interpretace dětského výtvarného projevu, kresba jako nástroj poznání dítěte. 3. Obeznámit se také s tematikou interpretace dětské kresby v psychologii. 4. V rámci části empirické realizovat výzkumnou sondu ve výuce na 1. stupni ZŠ (alespoň 3 ZŠ u 3 učitelů, 24 výukových hodin). 5. Na základě poznámek, fotodokumentace i rozhovorů s učiteli a dětmi se pokusit o deskripci sledované problematiky hodnocení ve výtvarné výchově ve smyslu pozitivní motivace rozvoje výtvarného projevu dětí i jejich klíčových kompetencí.cs
dc.format49 s. (78 788 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectproblematika hodnocenícs
dc.subjectsoudobá výtvarná výchovacs
dc.subjectvymezení termínůcs
dc.subjectinterpretace dětské kresbycs
dc.subjectdeskripcecs
dc.titleHodnocení ve výtvarné výchově jako pozitivní motivacecs
dc.title.alternativeEvaluation in art education as a positive motivationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translated1. To get acquainted with the issue of evaluation in teaching, both in terms of pedagogy and psychology, especially with the issue of evaluation in contemporary art education. 2. Define terms such as evaluation, evaluation criteria, positive and negative motivation, interpretation of children's artistic expression, drawing as a tool of cognition of the child. 3. To get acquainted with the topic of interpretation of children's drawing in psychology. 4. As part of the empirical part, to implement a research probe in teaching at the 1st stage of primary school (at least 3 primary schools with 3 teachers, 24 teaching hours). 5. Based on notes, photo documentation and interviews with teachers and children, try to describe the monitored issues of evaluation in art education in terms of positive motivation for the development of children's artistic expression and their key competencies. evaluation issues, contemporary art education, definition of terms, interpretation of children's drawings, descriptionen
dc.subject.translatedproblems of evaluationen
dc.subject.translatedcontemporary art educationen
dc.subject.translateddefinition of termsen
dc.subject.translatedinterpretation of children's drawingsen
dc.subject.translateddescriptionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace-Stenglova PDF.pdfPlný text práce2,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
scan_prubeh obhajoby_Stenglova Tereza.pdfPrůběh obhajoby práce237,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stenglova_posudek_V_Uhl Skrivanova.pdfPosudek vedoucího práce955,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stenglova_posudek_O_Masek.pdfPosudek oponenta práce893,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39983

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.