Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorFryčová, Lucie
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-19
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:15Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-11-10T00:29:15Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-12-10
dc.identifier79298
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40101
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na představení konceptu Společenské odpovědnosti firem a její vliv na nákupní rozhodování zákazníků na trhu B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod do problematiky společenské odpovědnosti, trhu B2C a nákupního rozhodování. V praktické části práce ukazuje společensky odpovědné aktivity tří firem - Ikea, ČEZ a Bezobalu. Poté je práce věnována výzkumu pomocí dotazníkového šetření, které zjišťuje to, jestli mají zákazníci na trhu B2C povědomí o konceptu společenské odpovědnosti a jestli se při nákupu nechají ovlivnit tím, jestli je firma společensky odpovědná a do jaké míry k tomu přihlížejí. Hlavním výstupem práce jsou výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě je navrženo několik nových společensky odpovědných aktivit pro firmy Ikea, ČEZ a Bezobalu.cs
dc.format76 s. (122 797 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79298-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs
dc.subjectnákupní rozhodovánícs
dc.subjecttrh b2ccs
dc.titleVliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2Ccs
dc.title.alternativeThe Impact of Corporate Social Responsibility on B2C Market Decision Makingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelors thesis is focused on the introduction of the concept of corporate social responsibility and its influence on the purchasing decisions of customers on the B2C market. The first part of the thesis contains a theoretical introduction to the issues of corporate social responsibility, B2C market and buying decision. The practical part shows socially responsible activities of three companies - Ikea, ČEZ and Bezobalu. Then the work is devoted to research by questionnaire survey, which determines whether customers in B2C market know the concept of corporate social rensponsibility and whether they are influenced by that the company is socially responsible and to what level they také it into account. The main outcome of this bachelors thesis are the results of a questionnaire survey. On their basis there are given several new socially responsible activities for companies Ikea, ČEZ and Bezobalu.en
dc.subject.translatedcorporate social responsibilityen
dc.subject.translatedb2c marketen
dc.subject.translatedbuying decisionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Frycova_Lucie_bakalarska prace_2019_plzen.pdfPlný text práce927,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frycova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce225,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frycova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce223,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frycova_p.pdfPrůběh obhajoby práce69,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40101

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.