Název: Společenská odpovědnost v bankovním sektoru
Další názvy: Social responsibility in banking sector
Autoři: Fidlerová, Eliška
Vedoucí práce/školitel: Chlopčík Tomáš, Ing.
Oponent: Zelenka Lenka, Ing.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40123
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem;bankovní sektor;triple bottom line;společensky odpovědné aktivity
Klíčová slova v dalším jazyce: corporate social responsibility;banking sector;triple bottom line;socially responsible activities
Abstrakt: Téma, kterému se bakalářská práce věnuje, je společenská odpovědnost v bankovním sektoru. V současné době je tato problematika stále více probíraným tématem. Cílem práce je výzkum společensky odpovědných aktivit jednotlivých bank a doporučení zlepšujících opatření na základě jeho výsledků. V první kapitole je teoreticky vymezena společenská odpovědnost firem, její historie a kroky potřebné k zavedení společenské odpovědnosti do podniku. Součástí jsou i příbuzné koncepty, které navazují na společenskou odpovědnost firem. V další části je společenská odpovědnost aplikována do sektoru bankovnictví a stručně definován bankovní sektor a jeho zástupci. Na základě provedené vlastní analýzy je vytvořen návrh na zlepšení k pevnějšímu ukotvení CSR do jádra bank.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of this bachelor thesis is social responsibility in banking sector. The topic around CSR is discussed more and more often these days. The aim of this thesis is to research socially responsible activities of individual banks. Improvement measures are recommended based on the results of the research. The first chapter theoretically defines corporate social responsibility, its history and the steps needed to introduce corporate social responsibility in the company. Moreover, it includes related concepts that build on corporate social responsibility. In the next part, social responsibility is applied to the banking sector where the banking sector and its representatives are briefly defined. Based on the outcomes of the analysis, improvement measures are proposed to enhance the CSR activities of the analysed banks.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Fidlerova.pdfPlný text práce1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fidlerova_Eliska_v.pdfPosudek vedoucího práce123,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fidlerova_Eliska_o.pdfPosudek oponenta práce224,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fidlerova_p.pdfPrůběh obhajoby práce78,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40123

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.