Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHirschauová, Edita
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-15
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:19Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:19Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82714
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40126
dc.description.abstractTato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných obchodů v online a offline prostředí. Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybraných knihkupectví na sociálních sítích a v kamenných prodejnách. Teoretická část práce je zaměřena na definování e-commerce, e-shopů a výhod a nevýhod této formy obchodování. Empirická část bakalářské práce se zabývá analýzou online komunikace vybraných knihkupectví na sociálních sítích, mystery shoppingem v kamenných prodejnách a vyhodnocením dotazníkového šetření, které zjišťovalo názory zákazníků. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro praxi.cs
dc.format105 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectb2ccs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjecte-commercecs
dc.titleMarketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2Ccs
dc.title.alternativeMarketing communication of selected shops with online sales on the B2C marketen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the marketing communication of selected stores in online and offline environment. The aim of the thesis is to analyse marketing communication of selected bookstores on social media and in retail shops. First, the theoretical part of the thesis focuses on defining e-commerce, e-shops, and advantages and disadvantages of these kinds of businesses. Second, the practical part builds on the theoretical aspects and concentrates on the analysis of the online communication of the bookstores on social media, mystery shopping in retail shops and the evaluation of a customer opinion survey followed by recommendations for practical use and practical application.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedb2cen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatede-commerceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Edita_Hirschauova.pdfPlný text práce3,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hirschauova_Edita_v.pdfPosudek vedoucího práce127,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hirschauova_Edita_o.pdfPosudek oponenta práce216,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hirschauova_p.pdfPrůběh obhajoby práce63,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40126

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.