Název: Specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v bankovnictví
Další názvy: Specifics of marketing communication of chosen company in banking industry
Autoři: Kyliánová, Anita
Vedoucí práce/školitel: Zelenka Lenka, Ing.
Oponent: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40136
Klíčová slova: air bank;banka;česká spořitelna;marketing;marketingová komunikace;komunikační mix;marketing služeb
Klíčová slova v dalším jazyce: air bank;bank;česká spořitelna;marketing;marketing communication;communication mix;marketing services
Abstrakt: Předložená práce je zaměřená na specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v bankovnictví. Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy nástrojů komunikačního mixu porovnat marketingovou komunikaci banky tradiční a banky nové, které působí na českém bankovním trhu. Jako reprezentant bank tradičních je vybrána Česká spořitelna, a. s., a Air Bank, a. s., jako zástupce bank nových. Začátek práce je věnován definování teoretických východisek. Dále je objasněna problematika marketingu služeb a marketingové komunikace v bankovnictví. V empirické části práce jsou představeny vybrané banky a bankovní situace v ČR. Významnou částí práce je analýza vybraných nástrojů komunikačního mixu, včetně komplexní analýzy webových stránek a sociální sítě Facebook. Hlavním výstupem této práce jsou doporučení pro Českou spořitelnu, která by do budoucna mohla vést ke zlepšení její marketingové komunikace s cílovými skupinami a ke zvýšení povědomí o instituci jak u stávajících, tak u potenciálních zákazníků.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented work is focused on the specifics of marketing communication of a chosen company operating in banking. The main objective of this thesis is to compare marketing communication tools of a traditional and a new bank providing banking services on the Czech market. Česká spořitelna, a. s., is selected as a representative of the traditional bank and Air Bank, a. s., as a representative of the new bank. The beginning of the thesis is dedicated to defining the theoretical background. The issue of marketing services and marketing communication in banking is further clarified in the thesis. In the empirical part of the thesis chosen banks and banking situation in the Czech Republic are introduced. An important part of this thesis is the analysis of selected communication mix tools, including a comprehensive analysis of websites and Facebook social network. The main outcome of this thesis are recommendations for Česká spořitelna, which in the future could improve its marketing communication with target groups and increase awareness of the institution for the existing and potential customers.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska-prace-Kylianova-Anita-final.pdfPlný text práce2,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kylianova_Anita_o.pdfPosudek oponenta práce227,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kylianova_Anita_v.pdfPosudek vedoucího práce225,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kylianova_p.pdfPrůběh obhajoby práce109,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40136

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.