Název: Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Další názvy: Factors influencing consumer decision-making process when purchasing chosen goods or services
Autoři: Malá, Eliška
Vedoucí práce/školitel: Zelenka Lenka, Ing.
Oponent: Prantl David, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40139
Klíčová slova: spotřebitel;spotřební chování;nákupní rozhodovací proces;faktory ovlivňující rozhodovací proces;mobilní telefon;produkt
Klíčová slova v dalším jazyce: consumer;consumer behaviour;purchasing decision-making process;factors influencing decision- making process;showroom;e- shop;brick- and- mortar shop;mobile phone;product
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu. Cílem práce bylo zjištění nejdůležitějších faktorů, které mají na nákup zásadní vliv. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, které jsou klíčové pro pochopení problematiky rozhodovacího procesu. Pro zjištění hlavních faktorů byl proveden marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě finálních výsledků výzkumu byla formulována doporučení pro prodejce mobilních telefonů v kamenné prodejně a e-shopech.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis focuses on factors that influence customer's purchasing decision- making process while buying a mobile phone. The aim of the thesis was to find out the most important factors that significantly influence the purchase. The partial aim was to determine the role of brick- and- mortar shops these days and how the trend of showrooms is seen by the customers. In the theoretical part the basic concepts which are the crucial for understanding the problematic of the decision- making process are described. For finding the main factors marketing research was realized via a survey. Based on the final results of the research recommendation for mobile phone sellers in brick- and- mortar and shops were defined.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Mala_2020.pdfPlný text práce824,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mala_Eliska_o.pdfPosudek oponenta práce211,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mala_Eliska_v.pdfPosudek vedoucího práce227,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mala_p.pdfPrůběh obhajoby práce41,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40139

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.