Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFajfrová Karolína, Ing.
dc.contributor.authorSimetová, Jana
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-24
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:23Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:23Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82869
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40155
dc.description.abstractPráce se zabývá především marketingovým mixem a návrhy na jeho zlepšení v konkrétním podniku. Aby mohl být naplněn hlavní cíl bakalářské práce, bylo potřeba dosáhnout dílčích cílů. Tedy vypracování teorie s danou problematikou a její následná implementace do praktické roviny.cs
dc.format69 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectdopravní společnostcs
dc.titleNávrhy na zefektivnění marketingového mixu ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeProposals to improve marketing mix in an enterpriseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe primary purpose of this research is to investigate marketing mix and suggestions for its improvement in a particular business. In order to fulfill the main aim of the bachelor's thesis, it was essential to achieve certain goals. Thus, elaboration of a theory on a given issue and its subsequent implementation into practice.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatedpriceen
dc.subject.translatedplaceen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedtransport companyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska-prace-Jana-Simetova-Navrhy-na-zefektivneni-marketingoveho-mixu-ve-vybranem-podniku.pdfPlný text práce1,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simetova_Jana_v.pdfPosudek vedoucího práce218,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simetova_Jana_O.pdfPosudek oponenta práce222,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simetova_p.pdfPrůběh obhajoby práce57,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40155

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.