Název: Marketingový plán sportovního programu ZČU pod značkou Western Stars
Další názvy: The marketing plan of the Western Stars sports program of the University of West Bohemia
Autoři: Härtelová, Nikol
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Vildová Eliška, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40232
Klíčová slova: marketing;marketingový plán;sportovní program;události
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing plan;sports programme;events
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na návrh marketingového plánu sportovního programu Western Stars. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Rešeršní část se zabývá základními pojmy marketingového plánování v oblasti sportu a dále člením sportu na území České republiky. Na teoretickou část navazuje praktická část. V úvodní části marketingového plánu je představen sportovní program. Dále je provedeno dotazníkové šetření. Následuje analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Tyto faktory jsou podrobeny SWOT analýze a následně EFE a IFE matici. Výstupy ze situačních analýz jsou použity pro stanovení marketingových cílů, tržní segmentaci a marketingový mix. Na tomto základě jsou vytvořeny akční plány sportovního programu. Závěrečnou částí práce jsou návrhy, které vychází z marketingového plánu včetně rozpočtu, implementace a kontroly.
Abstrakt v dalším jazyce: This work is focuses on the marketing plan of the sports program Western Stars. The work consists of a theoretical and a practical section. The research part deals with the basic terms of marketing planning in the field of sports and the division of sports in the Czech Republic. The theoretical part is followed by the practical part. The introductory part of the marketing plan introduces a sports program. Furthermore, a questionnaire survey was conducted. The analysis of internal and external environments follows. These factors are subjected to SWOT analysis followed by an EFE and IFE matrix. The outputs of situation analyzes are used to set marketing goals, market segmentation and marketing mix. On this basis, the action plans of the sports program are drawn up. The final part of the thesis contains suggestions based on the marketing plan, including the budget, implementation and control.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Nikol Hartelova.pdfPlný text práce3,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hartelova_Nikol_v.pdfPosudek vedoucího práce228,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hartelova_Nikol_o.pdfPosudek oponenta práce232,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hartelova_Nikol_p.pdfPrůběh obhajoby práce68,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40232

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.